تغییر بزرگ یحیی در ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران: پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان می رود تا با کسب سه امتیاز این بازی، خاطره تلخ شکست در هفته سوم برابر آلومینیوم اراک را پاک کند. پرسپولیسی ها در دیدار با آلومینیوم آن قدر ضعیف ظاهر شدند که شایعه شد ممکن است یحیی گل محمدی برای دیدار بعدی تیمش یعنی همین بازی امروز، تغییراتی را در تیم به وجود بیاورد.

تغییر بزرگ یحیی در ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر

به گزارش خبرنگاران، اگرچه بیشتر نگاه ها به سمت راست خط دفاعی بود، ولی مصدومیت سیامک نعمتی به اجبار این موضوع را دستخوش تغییر کرده و او نمی تواند از ابتدا بازی کند. با این حال، مهمترین تغییر مربوط به قلب خط دفاعی است جایی که خبرورزشی ادعا کرده در دیدار امروز، سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس قرار نمی گیرد و بازوبند کاپیتانی قرار است بر بازوی وحید امیری بسته شود.

کاپیتان شدن وحید امیری هم به این معنی است که امید عالیشاه هم قرار نیست بازی کند. عالیشاه هم مصدوم شده و دیدار امروز تیمش را از دست داده است. به هر روی، نیمکت نشینی سیدجلال، آنهم در شرایطی که در دیدار های مهم اخیر، مهره فیکس پرسپولیس بوده می تواند بزرگترین تغییر احتمالی یحیی در ترکیب امروز تیمش باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1847

به "تغییر بزرگ یحیی در ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر بزرگ یحیی در ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید