تماشای آسمان از تخت خواب را در کلبه های مجلل لاپلند تجربه کنید

به گزارش مجله افتخار، تماشای آسمان در طول شب در تخت خواب، تجربه ای شگفت انگیز و خارق العاده است. در کلبه های اسکیمویی لاپلند، با ما به تماشای شب بنشینید.

تماشای آسمان از تخت خواب را در کلبه های مجلل لاپلند تجربه کنید

لاپلند، سرزمین لاپ ها است که در بخشی از شمال اسکاندیناوی (سوئد، نروژ و فنلاند) و روسیه زندگی می نمایند. کلبه های مجلل با سبک اسکیمویی در این منطقه ها، از جاذبه های توریستی است که به مسافران اجازه می دهد از داخل کلبه های خود به وسیله سقف شیشه ای به تماشای زیبایی آسمان بنشینند.

اگر تعطیلاتی در هوای سرد در فکر تان دارید، به خواندن ادامه دهید؛ زیرا این مقاله دنیای اسرارآمیز زمستان است که تا به امروز ندیده اید. خیلی دورتر در لاپلند، بخش شمالی فنلاند، با چشم اندازی بسیار زیبا روبه رو خواهید شد که احتمالا فقط در پینترست دیده باشید. برف سفید و تازه، میوه های مخروطی یخ زده و البته نورهای شمالی درخشان که در شب نمایان می شوند، این مکان دراماتیک را توصیف می نمایند. ولی آیا می دانید چه چیز دیگری لاپلند را بسیار مجذوب کننده می نماید؟ کلبه های اسکیمویی.

نه، ما در خصوص ساختار گنبدی شکل از جنس یخ که مردم سرخپوست اینویت (اینویت ها یا اسکیموها در شمال کانادا و آلاسکا زندگی می نمایند و واژه اینویت را به واژه اسکیمو ترجیح می دهند) در آن خانه می نمایند، صحبت نمی کنیم (اگرچه آن ها هم بسیار مجذوب کننده هستند)؛ ما در خصوص ساختار خانه های کوچک شیشه ای صحبت می کنیم که به وسیله لوین ایگلوت به مسافران شجاع، پیشنهاد می گردد.

این اقامتگاه ها بسیار پیشرفته ساخته می شوند. طبق وب سایت شرکت سازنده، آن ها از امکاناتی چون گرمایش الکتریکی، شیشه ضد مه، تهویه هوا، یک آشپزخانه کوچک، حمام و توالت، دسترسی به اینترنت، کتری برقی، قهوه ساز و تخت خواب های موتوردار که شما می توانید در موقعیت دلخواه برای تماشای نورهای شمالی یا خواب آن ها را تنظیم کنید، برخوردار هستند.

کلبه ها در یک موقعیت عالی قرار دارند، با مناظری از دره ای بدون مانع و در دو مدل مختلف برای مهمان ها که انتخاب نمایند.

کلبه های دو نفره پرمیوم (ممتاز) با مساحت 23 متر مربع و کلبه های سوپریور (بهتر) که فضای کافی برای یک خانواده کامل را دارند، با امکانات داشتن تخت اضافه برای دو کودک زیر 12 سال.

هزینه اقامت در کلبه های پرمیوم برای دو نفر برای هر شب حدودا 2,600,000 تومان و برای کلبه های سوپریور برای دو نفر 2,100,000 تومان و به ازای کودک 4 الی 12 ساله، 400 هزار تومان، یک کودک بالای 12 سال یا دو کودک 4 الی 12 سال، 800 هزار تومان است.

برترین بخش اقامت در اینجا، قابلیت نگاه کردن به نورهای شمالی به وسیله سقف شیشه ای در گرما و راحتی کلبه است.

برای اطلاعات بیشتر از چگونگی رزرو این کلبه های زیبا به این وب سایت مراجعه کنید:

منبع: کجارو / luxurylaunches.com
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1960

به "تماشای آسمان از تخت خواب را در کلبه های مجلل لاپلند تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای آسمان از تخت خواب را در کلبه های مجلل لاپلند تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید