توزیع بیش از 5000 بروشور گردشگری در طرح نوروزی فومن

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران: شهردار فومن با بیان اینکه تابلوهای هدایت در تمام تقاطع ها و درقلعه رودخان و ماسوله برای هدایت گردشگران نوروزی نصب شده است، گفت: بیش از پنج هزار بروشور گردشگری در طرح نوروزی فومن توزیع می گردد.

توزیع بیش از 5000 بروشور گردشگری در طرح نوروزی فومن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا خرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هوشنگ عباسقلی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فومن، اظهار کرد: شهر فومن آماده پذیرایی و استقبال از ده ها هزار مسافر در طرح نوروزی است.

وی با اشاره به زیباسازی و لکه گیری آسفالت معابر عمومی فومن، اضافه کرد: کوشش شد تا این شهر توریستی در جذب و ماندگاری بیش از پیش مسافران نوروزی گام بردارد.

شهردار فومن، با بیان اینکه تابلوهای هدایت در تمام تقاطع ها و درقلعه رودخان و ماسوله نصب شده است، گفت: بیش از پنج هزار بروشور گردشگری در طرح نوروزی فومن توزیع می گردد.

عباسقلی زاده با اشاره به اینکه در ورودی شهر در جلوی فرمانداری کلبه هدایت مسافران را داریم؛گفت:شهر فومن شهر فرهنگی است با پیشینه فرهنگی بالا و مردمان مهیمان نواز ومن امیدوارم به مسافران در این شهر تعطیلات خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ما برنامه های درست کوتا مدت و بلند مدت برای فومن داریم توضیح داد: هدف شهرستان باید در صنعت گردشگری معین گردد و رفتارها نباید عجولانه باشد.

شهردار فومن اعلام کرد: فومن بدون ماسوله و قلعه رودخان نمی تواند زنده باشد و ما نمی توانیم اقتصاد پویا بدون آنها داشته باشیم پس باید در کنار هم باشیم.

عباسقلی زاده، با بیان اینکه اگر چه ما زیر ساخت نداریم ولی باید کاری کنیم که ماندگاری مسافران در این شهر بیشتر گردد و برای همه فصول سال برنامه داشته باشیم تا به اهدافمان دربرنامه راهبردی بخش ویزه رابه گردشگریی اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما هزینه صدور پروانه را برای مکان های ورزشی و فرهنگی را نزدیک به صفر رسانده ایم، اظهار کرد: نباید روزمره گی داشته باشیم باید چاره اندیشیده گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 682

به "توزیع بیش از 5000 بروشور گردشگری در طرح نوروزی فومن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 5000 بروشور گردشگری در طرح نوروزی فومن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید