حکم بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد اعلام شد

به گزارش مجله افتخار، ملاقات فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر برگزار گردید و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

حکم بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد اعلام شد

باشگاه فولاد خوزستان به علت داشتن 5 بازیکن اخطاری، نقض اصولی کلی رفتار از طریق وجود تماشاگران غیر مجاز و بیش از حد مجاز ظرفیت در پشت دروازه و محل VIP و VVIP، حضور لیدر ها به تعداد زیاد، عدم رفتار جوانمردانه به علت ایجاد توقف در بازی از طریق پرتاب توپ اضافه در زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی کادر فنی پس از سرانجام مسابقه به پرداخت 4 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان به علت رفتار غیرورزشی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق آن تا سرانجام فصل است و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظراست.

یوسف سواری، لیدر تیم فولاد خوزستان به علت اهانت به تیم مقابل به سه ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم فولاد محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه پرسپولیس به علت سوء رفتار تیمی عوامل پس از سرانجام مسابقه با تیم مقابل به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2165

به "حکم بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید