خبرنگاران افزایش ناگهانی قربانیان کرونا در ایتالیا به 52 نفر

به گزارش مجله افتخار، تهران- خبرنگاران- شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا با افزایشی ناگهانی در 24 ساعت گذشته، به 52 نفر رسید.

خبرنگاران افزایش ناگهانی قربانیان کرونا در ایتالیا به 52 نفر

با ما همراه باشید و با ایتالیا تور ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

شبکه خبری سی ان ان دوشنبه شب به نقل از مقام های بهداشت عمومی ایتالیا گزارش داد که شمار افراد مبتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور به یکهزار و 835 نفر رسیده است.

براساس این گزارش، شمار قربانیان این بیماری در ایتالیا در روز گذشته افزایشی ناگهانی داشته و با 50 درصد رشد به 52 نفر رسیده است.

به رغم آنکه شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا امروز افزایش چندانی نداشت، اما این آمار در روز گذشته جهشی ناگهانی را شاهد بود و با رشدی 100 درصدی به یکهزار و 694 نفر رسید.

نیمی از مبتلایان به کرونا در منطقه لمباردی در شمال ایتالیا گزارش شده است. مناطق ونتو و امیلیا رومانیا نیز شمار زیادی بیمار مبتلا به کرونا دارند.

مدارس، موزه ها و ادارات دولتی در این مناطق تعطیل شده است.

ایتالیا با آمار بالای مبتلایان و قربانیان به مرکز شیوع کرونا در اروپا تبدیل شده و نگرانی مقام های اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای این قاره را در پی داشته است.

دولت ایتالیا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، نواحی شمالی این کشور را قرنطینه نموده و افرادی را که اقدام به فرار نمایند با مجازات حبس تنبیه می نماید.

نشریه انگلیسی فایننشیال تایمز Financial Times روز دوشنبه در گزارشی نوشت که مقام های ایتالیایی ساکنان 11 شهر از سه استان شمالی این کشور را که در مجموع 50 هزار نفر جمعیت دارد، به مدت 14 روز و تا ششم ماه مارس (16 اسفند 98) تحت قرنطینه قرار داده و به آنها گفته شده نمی توانند منطقه قرمز کرونا را ترک نمایند.

چنانچه فردی از این دستور تخطی نموده و اقدام به فرار کند با جریمه سه ماه زندان روبرو خواهد بود.

فایننشیال تایمز گزارش داد، 400 پلیس در 35 پست بازرسی در این مناطق شرایط قرنطینه را در این بخش از ایتالیا تحت کنترل دارند و تا به امروز 6 نفر که قصد ترک قرنطینه را داشته اند، بازداشت شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 790

به "خبرنگاران افزایش ناگهانی قربانیان کرونا در ایتالیا به 52 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش ناگهانی قربانیان کرونا در ایتالیا به 52 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید