خبرنگاران بدترین بارسلونایی که تا به امروز دیده&zwnjاید

به گزارش مجله افتخار، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال باررسلونا در ادامه عملکرد ضعیف و دور از انتظار خود در فصل جاری لالیگا، برابر کادیز با حساب دو بر یک مغلوب شد تا چهارمین شکست فصل را متحمل گردد.

خبرنگاران بدترین بارسلونایی که تا به امروز دیده&zwnjاید

به گزارش خبرنگاران؛ بامداد یکشنبه از هفته دوازدهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، بارسلونا که در فصل جاری شرایط خوبی ندارد به میهمانی کادیز رفت و در ادامه نتایج بسیار ضعیف خود با حساب دو بر یک باخت.

این چهارمین باخت بارسلونا در 10 ملاقات ابتدایی فصل بود که بدترین عملکرد این تیم در 25 سال اخیر است. 2 بازی ابتدای فصل بارسلونا به تعویق افتاده است.

در دقیقه هشتم کرنر ارسالی کادیز با تعلل مدافعان بارسا همراه شد تا آلوارو خیمنز گل نخست بازی را برای میزبان به ارمغان آورد.

در ادامه نیمه نخست کوشش بازیکنان بارسلونا و به خصوص لیونل مسی برای جبران ثمری نداشت.

در نیمه دوم حملات میهمان شدت بیشتری گرفت و در دقیقه 57 پاس مسی موجب شد تا جوردی آلبا گل تساوی را درون دروازه کادیز جای دهد.

تنها 6 دقیقه پس از آن ضعف خط دفاعی بارسلونا که پاشنه آشیل این تیم شده است بازهم کار دست این تیم داد و آلوارو نگردو مهاجم باتجربه کادیز توانست از اشتباه وحشتناک مدافعان بارسا استفاده نموده و گل دوم تیمش را رقم بزند.

در ادامه حملات پراکنده و بی برنامه تیم تحت راهنمایی رونالدو کومان سرانجامی نداشت تا شکستی دیگر نصیب مسی و دوستانش گردد.

بارسلونا با این باخت در امتیاز 14 باقی ماند و به رتبه هفتم سقوط کرد و کادیز هم 18 امتیازی شد. کادیز در هفته های ابتدایی مقابل رئال مادرید هم به پیروزی رسیده بود.

هم اکنون اتلتیکومادرید با 26 امتیاز صدرنشین لیگ باشگاه های اسپانیا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1316

به "خبرنگاران بدترین بارسلونایی که تا به امروز دیده&zwnjاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بدترین بارسلونایی که تا به امروز دیده&zwnjاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید