خبرنگاران 98 درصد واحدهای مسکونی سیل زده مازندران تحویل شد

به گزارش مجله افتخار، ساری - خبرنگاران - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت که تا به امروز 98 درصد از این واحدهای مسکونی که در سیل اواخر اسفند 97 و فروردین 98 به طور کامل تخریب شده بود ، بازسازی و تحویل صاحبانش شده است.

خبرنگاران 98 درصد واحدهای مسکونی سیل زده مازندران تحویل شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بر اساس آمارهای رسمی در سیل اواخر اسفند 97 و اوایل فروردین سال گذشته به حدود هفت هزار واحد مسکونی در مازندران خسارت وارد شد که از این تعداد بیش از 500 واحد به صورت کامل تخریب شده بود.

حسین خانی نوذری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود : از 500 واحد تخریب شده در سیل تنها 10 واحد همچنان تکمیل نشده و در دست ساخت است.

وی علت تاخیر در تکمیل این واحدها را هم مشکل تامین زمین مناسب بیان کرد و گفت که در حال حاضر کار ساخت این واحدها بیش از 70 درصد اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران شیوع کرونا را هم باعث ایجاد وقفه در ساخت این واحدها دانست و شرح داد : تداوم ساخت این واحدها به خاطر شیوع بیماری کرونا و مشکل تورم و تامین مصالح ساختمانی در استان با وقفه روبرو شد ، اما دوباره کار ساخت و ساز از سر گرفته شده است.

خانی نوذری همچنین با اعلام این که دولت برای خسارت دیدگان سیل در امسال هم یاری در نظر گرفته است ، گفت : واحدهایی که در امسال به دلیل رانش و ریزش دچار خسارت شدند ، برایشان یاری بلاعوض و تسهیلات کم بهره در نظر گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از خسارت دیدگان خواست تا مدارک خود را برای دریافت وام بلاعوض و کم بهره به بنیاد مسکن شهرستان محل سکونت ارائه و پرونده تشکیل دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1029

به "خبرنگاران 98 درصد واحدهای مسکونی سیل زده مازندران تحویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 98 درصد واحدهای مسکونی سیل زده مازندران تحویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید