خرابکاری و تعطیلی 3 ساعته در بخش حمل و نقل ریلی آلمان

به گزارش مجله افتخار، منابع آلمانی اعلام کردند به علت خرابکاری، بخش حمل ونقل ریلی دچار تعطیلی سه ساعته شده و حتی بر سفر های ریلی دانمارک و هلند تاثیر گذاشته است.

خرابکاری و تعطیلی 3 ساعته در بخش حمل و نقل ریلی آلمان

رسانه دولتی ای آر دی آلمان امروز (شنبه) به نقل از شرکت راه آهن دویچه بان این کشور اعلام نمود دلیل اختلال در شبکه قطار های این شرکت در شمال آلمان، خرابکاری بوده و تحقیق در ابن باره آغاز شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: حادثه خرابکاری بر روی کابل های مخابراتی که برای تردد ریلی بسیار مهم هستند، موجب اختلال در آمدوشد ریلی در استان ساکسونی سفلا و شهراستان های برمن و هامبورگ در شمال آلمان به مدت سه ساعت شد و حتی بر سفر های ریلی دانمارک و هلند نیز تاثیر گذاشته است.

دویچه بان در حساب توئیتری خود نوشته است که آمد و شد قطار ها در این منطقه پس از توقف کامل چند ساعته بامدادی به دلیل اختلال در تماس های بیسیم، هنوز به حال عادی بازنگشته است.

نشریه اشپیگل هم به نقل از سازمان های امنیتی آلمان نوشت که شبکه ارتباطی دویچه بان از 2 نقطه قطع شده بوده و هنوز معین نیست که به دلیل خرابکاری یا اتفاقی مثلا به دلیل عملیات ساخت وساز بوده است.

با وجود افزایش تاخیر و لغو حرکت قطار های دویچه بان در سال های اخیر به دلیل افت زیرساخت ها، اختلال روز شنبه زنگ های هشدار را پس از تاکید ماه گذشته ناتو و اتحادیه اروپا بر لزوم حفاظت از زیرساخت های بسیار مهم در پی خرابکاری اعلام شدن دلیل توقف جریان گاز در خط لوله های نورد استریم، به صدا در آورد.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2103

به "خرابکاری و تعطیلی 3 ساعته در بخش حمل و نقل ریلی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرابکاری و تعطیلی 3 ساعته در بخش حمل و نقل ریلی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید