دانشگاه تربیت مدرس وام ازدواج به دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی می دهد

به گزارش مجله افتخار، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس از پرداخت وام ازدواج ویژه دانشجویان دوره روزانه و شهریه پرداز مقاطع ارشد و دکتری علوم پزشکی اطلاع داد.

دانشگاه تربیت مدرس وام ازدواج به دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی می دهد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اظهار داشت: وام ازدواج ویژه دانشجویان دوره روزانه و شهریه پرداز مقاطع ارشد و دکتری علوم پزشکی پرداخت می شود.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان دوره روزانه و شهریه پرداز که در حال تحصیل عقد رسمی کرده اند و یا حداکثر تا یکسال بعد از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقدنامه دائم محضری می توانند وام ازدواج به مبلغ 100/000/000 و برای یک نوبت دریافت نمایند که در این خصوص تاریخ عقد در امسال باید از تاریخ 1399/07/03 به بعد باشد و در صورتیکه زوجین دانشجو باشند نیز با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج اعطاء می شود.

لازم به ذکر است، مهلت درخواست وام و تکمیل مدارک از تاریخ 25 آبان تا 20 آذر ماه است.

متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب کرده و دانشگاه مربوط در سیستم صندوق رفاه آنان را فارغ التحصیل اظهار داشته باشد. در غیر این صورت امکان ثبت وتایید درخواست وام مقدور نخواهد بود.

به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ارائه مدارک و مستندات لازم حداکثر تا سقف 1/5 برابر مبلغ وام ازدواج، تسهیلات قابل پرداخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1864

به "دانشگاه تربیت مدرس وام ازدواج به دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تربیت مدرس وام ازدواج به دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید