دانشگاه های برتر در ثبت و همانندجویی پایان نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها اعلام شد

به گزارش مجله افتخار، دانشگاه های برگزیده 6 ماهه دوم سال 1397 در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها اعلام شدند.

دانشگاه های برتر در ثبت و همانندجویی پایان نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دانشگاه های برگزیده 6 ماهه دوم سال 1397 در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها اعلام شدند.

از تاریخ اول مهرماه تا29 اسفندماه سال 97، 359 موسسه با سامانه ملی ثبت سرانجام نامه، رساله و پیشنهاده همکاری داشته اند و 35.626 پارسا (سرانجام نامه و رساله) و 19.945 پیشنهاده (پروپوزال) در این سامانه ثبت شده است. این سامانه در نشانی SABT.IRANDOC.AC.IR در دسترس همگان گذارده شده است.

به منظور تحقق شاخص های چشم اندازی نقشه جامع علمی کشور مرتبط با آمایش آموزش عالی و راهبردهای کلان نقشه جامع علمی کشور و سیاست های اجرایی مصوب آن و همچنین توزیع عادلانه منابع، ایجاد فرصت های برابر، توزیع مأموریت آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز، استفاده از مزیت های منطقه ای، کاهش تمرکز و جلوگیری از تجمع امکانات٬ مشارکت دانشگاه ها در تصمیم گیری و موضوعات ملی و فرا استانی؛ نظام آموزش عالی کشور از نظر آمایش سرزمینی به 10 کلان منطقه تقسیم شده است.

دانشگاه های برگزیده وزارت عتف در6 ماهه دوم سال 1397 در سامانه ملی ثبت سرانجام نامه، رساله، و پیشنهاده در این لیست ارائه شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 340

به "دانشگاه های برتر در ثبت و همانندجویی پایان نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های برتر در ثبت و همانندجویی پایان نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید