راهنمای محلی در تلفن همراه!

به گزارش مجله افتخار، شما هم دوست دارید سفری متفاوت را تجربه کنید؟ سفری که شما را به دل محله های قدیمی و جاهای شگفت انگیزی ببرد که کمتر از آن شنیده اید؟ احتمالا قبول دارید سفر به پاریس به برج ایفل خلاصه نمی گردد. همواره محله های شگفت انگیزی هستند که فقط یک شهروند از آن باخبر است. اگر دوست دارید در سفر مانند شهروند همان کشور، از همه چیز باخبر باشید، این اپلیکیشن را از دست ندهید.

راهنمای محلی در تلفن همراه!

مانند یک شهروند:

با Like A Local در سفر مانند شهروند همان کشور باشید. این برنامه یک راهنمای محلی است که به مردم یاری می نماید جاهای دلپذیر محلی را پیدا نمایند. اطلاعات این سایت به وسیله افراد واقعی همان محل جمع آوری شده است.

تأسیس:

موسس این برنامه کالو کلاس گردشگر است. او باور داشت کتاب های راهنمای سفر سرشار از اشتباهند. بنابراین، در سال 2012 تصمیم گرفت برای یاری به مسافران وب سایتی تاسیس کند. او برای این کار زحمات زیادی متحمل شد.

نکته جالب:

ممکن است در سفر به اینترنت دسترسی نداشته باشید. جای هیچ نگرانی نیست؛ این اپلیکیشن به صورت آفلاین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

چطور با این برنامه کار کنم؟

اگر سیستم عامل گوشی شما ios است، می توانید این اپلیکیشن مفید را به راحتی دانلود کنید. در غیر این صورت نگران نباشید. کافیست مرورگر را باز کنید و Like A Local را سرچ کنید. وارد سایت شوید. روی نوار بالای صفحه گزینه blog را انتخاب کنید.

اینجا می توانید شهر یا کشور مورد نظرتان را سرچ کنید. برای مثال پاریس را سرچ کنید. یک پیشنهاد برای شما نمایش داده می گردد. 10 کار متفاوتی که در پاریس می توانید انجام دهید. چه پیشنهادی بهتر از این! اگر روی آن کلیک کنید، قطعا شگفت زده خواهید شد. پیشنهادها را ببینید! آرامش را تجربه کنید، سوغاتی های منحصر به فرد در بازار، پیاده روی کنار خط راه آهن. هر پیشنهاد با تصویری واضح همراه است که به شما در انتخاب تان یاری می نماید.

کمی پایین تر، داستان های جالبی در خصوص غذاها، مراکز خرید و شب زنده داری در کشورهای مختلف دیده می گردد.

اگر به داستان های شگفت انگیز کشورها علاقه دارید این برنامه را از دست ندهید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2094

به "راهنمای محلی در تلفن همراه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای محلی در تلفن همراه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید