رسانه ها باید در جامعه امید و اعتماد ایجاد کنند

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، سعید پورایمانی، مدیر مجتمع دیجیتال کاسپین با حضور در خبرگزار مهر فرار رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

رسانه ها باید در جامعه امید و اعتماد ایجاد کنند

وی در این دیدار اظهارداشت: رسانه ها باید بسترساز وحدت و انسجام ملی باشند و به امید آفرینی و نشاط جامعه کمک کنند.

خبرنگاران رسانه ای توانمند و امیدآفرین است

مدیر مجتمع دیجیتال کاسپین یادآورشد: خبرنگاران فارغ از هرگونه گرایش سیاسی پیگیر مطالبات مردم است و در استان بسیار موفق عمل کرده که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: نکته قابل توجه در این رسانه وجود کمترین نیرو و امکانات اما تاثیرگذاری بالاست که تحسین برانگیز است و می تواند الگوی رسانه های باشد که با بیشترین تجهیزات و اعتبارات خروجی مناسبی ندارند.

پورایمانی تصریح کرد: خبرنگاران به روز است و با انتشار گزارش تصویری مطلوب که خبر را زنده می کند به جذب مخاطب کمک کرده است.

وی اظهارداشت: در شرایطی که برخی به صورت مداوم به نا امیدی و یاس مردم دامن می زنند اما خبرنگاران با دوری از حواشی بی فایده و تهیه خبرهایی با کیفیت و نیز انتشار گزارش های تولیدی تاثیرگذار و جامع که پشتوانه تحقیقی دارد توانسته به آرامش استان کمک کند.

مدیر مجتمع دیجیتال کاسپین اضافه کرد: رسانه مهر یک استثنا در استان است و با اطلاع رسانی حرفه ای توانسته موقعیت بسیار خوبی برای خود کسب کند و توقع مردم را برآورده کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 9

به "رسانه ها باید در جامعه امید و اعتماد ایجاد کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها باید در جامعه امید و اعتماد ایجاد کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید