سالن سینمای عجیبی که بیشتر شبیه به اتاق خواب است!

به گزارش مجله افتخار، تجربه تماشای فیلم در این سینما، درست مثل این است که در خانه خودتان فیلم ببینید. اتاق خواب وی آی پی، 11 تخت خواب دارد، که تکیه گاه و محل قرارگیری سر در آنها قابل تنظیم است، بعلاوه تشک های بسیار نرم، دو عدد بالش و حتی دو میز پاتختی برای اینکه بتوانید نوشیدنی های رایگان یا ظرف پاپ کورن تان را روی آن بگذارید. هزینه هر صندلی وی آی پی، چیزی در حدود 5/48 دلار است، که این فقط برای یک تخت دو نفره نیست، بلکه شامل انواع نوشیدنی و اسنک ها هم می گردد و دیگر لازم نیست برای خریدن هر کدام کلی در صف معطل بشوید.

سالن سینمای عجیبی که بیشتر شبیه به اتاق خواب است!

هر مشتری دمپایی های راحتی خودش را تحویل می گیرد که باعث راحتی هر چه بیشتر او در این تجربه مجذوب کننده می گردد. اگر نگران استانداردهای بهداشتی هستید، وِنانزیو دی باکو، مدیرعامل مجموعه به شما اطمینان خاطر می دهد، که همه این وسایل، قبل از آغاز سئانس بعدی نمایش فیلم، تعویض و شسته می شوند. او می گوید: جنبه های بهداشتی موضوع برای ما بسیار مهم هستند. ما مراقب همه چیز هستیم، شما فقط باید به آرامش خودتان فکر کنید و اینکه سعی کنید در طول فیلم بیدار بمانید!

همانطور که گفته شد، بلیط های وی آی پی، شامل نوشیدنی و اسنک رایگان هم هستند- دقیقا انگار که در خانه خودتان فیلم دیدن می کنید!

سایر اتاق های وی آی پی شامل پرده نمایش و کاناپه های دو نفره هستند...

... و سالن های بچه ها، با کیسه های پفکی، حوضچه های توپ و رمپ (سطح شیب دار) به جای پله تجهیز شده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1710

به "سالن سینمای عجیبی که بیشتر شبیه به اتاق خواب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن سینمای عجیبی که بیشتر شبیه به اتاق خواب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید