سفر به تور تایلند در ماه ژوئیه

به گزارش مجله افتخار، ورود استقبال از باران‌های تابستانی , شروع فصل سبز را در تایلند مشخص می‌کند . این باران‌ها معمولا در ماه مه جدی می‌رسند , اما در ماه ژوئن است که مناطق روستایی تایلند شروع به تغییر رنگ و به طور قابل‌توجهی سبزتر می‌کنند . ژوئن یک ماه ایده‌آل برای عاشقان طبیعت برای کشف مناطق روستایی شمال و شمال شرقی تایلند است . همچنین زمان شگفت انگیزی برای نمونه کردن مجموعه‌ای از میوه‌های گرمسیری تازه با تعدادی از انواع مختلف در ماه ژوئن به عنوان عاشقان میوه در durian , ناهار در longans و دیوانه شدن برای mangosteen است . بازدید از تایلند در ماه ژوئن در طول فصل گردشگری توریستی نیز مزایایی را برای بسیاری از جاذبه‌های محبوب به ارمغان می‌آورد و هتل‌ها تخفیف ارائه می‌کنند تا اتاق‌ها را پر کنند . همچنین ارزش بررسی خطوط هوایی داخلی برای فصل سبز با ذخایر بزرگی که اغلب در مسیرهای انتخابی موجود هستند , ارزش دارد .

سفر به تور تایلند در ماه ژوئیه

آب و هوای تایلند در ماه ژوئن

اگر یک هفته یا بیشتر در تایلند در طول ماه ژوئن وقت بگذرانید , می‌توانید انتظار دیدن کمی باران را داشته باشید , اما در بیشتر مناطق نیز باید دوره‌های طولانی از نور خورشید و دمای بالا را در طول اقامت خود تجربه کنید . با اینکه می توان از ماه مه شروع فصل بارانی تایلند را اعلام کرد , ماه ژوئن به لحاظ آماری یک ماه خشک‌تر است و می‌تواند زمان بسیار خوبی برای بازدید باشد . آب و هوا متغیر است , اما باران‌های سنگین و مداوم , بعدا در فصل باران می‌رسند . همیشه برای تغییر در آب و هوا در طول ماه ژوئن آماده باشید و حتی در روزه‌ای ابری هرگز قدرت اشعه خورشید را دست‌کم نگیرید . آسمان آبی و خورشید درخشان در صبح را می توان با طوفان‌های تندری بعد از ظهر دنبال کرد ( و بالعکس ) تا زمانی که تصمیم بگیرید چه چیزی بپوشند یا برنامه‌های سفر را انجام دهند در نظر گرفته شوند .

سیل ناگهانی در هر جایی ممکن است در هر جایی در طی بارندگی در فصل بارانی رخ دهد . برخی از خیابان‌ها به طور موقت به جوی‌ها تبدیل می‌شوند . اگر در حال سفر به فرودگاه باشید و یا ارتباطات حمل و نقل را انجام دهید , ترافیک در بانکوک ممکن است حتی بدتر از همیشه باشد . سیلاب و رگبارهای ناگهانی , بخشی از تجربه تایلند و خارج از کنترل شما هستند . سعی کنید کاری را که اغلب افراد محلی انجام می‌دهند وقتی که آسمان باز است , انجام دهید ; آن را در راه خود بگیرید , " jai ین " بمانید و صبورانه منتظر ماندن زیر سرپناه است .

LocationAverage MinimumTemp. (°C)Average MaximumTemp. (°C)Average Rainfall (mm)
Bangkok2433152
Chiang Mai2332136
Hua Hin253373
Ko Chang2431887
Ko Samui263293
Krabi2632204
Pattaya273179
Phuket2531286

کدام یک از بهترین جزیره تایلند یا ساحل ساحلی در ماه ژوئن است؟

تغییرات منطقه‌ای متمایزی نسبت به آب و هوای تایلند در ماه ژوئن وجود دارد . برای بهترین چشم‌انداز برای استراحت ساحلی با نور خورشید گسترده و شانس پایین باران , سر تا خلیج تایلند . این بدان معنا نیست که شما نباید به طور کامل ساحل Andaman را نادیده بگیرید , اگرچه این سمت تایلند میانگین بارش متوسط بالاتر در ماه ژوئن را مشاهده می‌کند . هر جا که شما می‌خواهید بمانید , هیچ تضمینی برای شرایط آب و هوا وجود ندارد بنابراین برای شرایط متغیر آماده باشید .

خلیج تایلند جنوبی خلیج تایلند در ماه ژوئن در مقایسه با ساحل Andaman , بارش باران کمتری را شاهد است . اگر شما به دنبال بهترین جزیره‌ای باشید که در آن اقامت دارید , سه جزیره خلیج : کو Samui کو , کو Pha کو و کو تائو برای استراحت در ساحل ماه ژوئن انتخاب‌های خوبی هستند . اگر ترجیح می‌دهید در سرزمین اصلی بمانید , سواحل " هوآ Hin " , Cha Am , Prachuap Khiri خان , Pranburi , Chumphon و Khanom گزینه‌های دعوت را ارائه می‌دهند .

مناطق Andaman جنوبی تایلند اثرات ناشی از موسم بارندگی جنوب غربی را به خود اختصاص می‌دهند که ساحل Andaman تایلند در ماه ژوئن در مقایسه با خلیج تایلند , سطح بالاتری از بارش باران را می‌بیند . این الزاما به این معنا نیست که شما هر روز باران را خواهید دید . در حقیقت , باران‌های مداوم و مداوم در ساحل Andaman تمایل دارند که در آغاز فصل بارانی ( در ماه مه ) و به اواخر ( سپتامبر / اکتبر ) برسند . هنوز هم می‌توانید انتظار داشته باشید که در ماه ژوئن تعداد زیادی از آفتاب و دمای گرم را ببینید , اما اگر یک استراحت دو هفته‌ای را بخواهید , در تمام روز کاری بیش از نشستن بر روی ساحل نخواهید داشت . ماندن در Phuket و یا در Krabi , شما به شما گزینه‌های بیشتری برای کارهایی که از ساحل در صبح‌های بارانی یا بعد از ظهرها انجام می‌دهند , می‌دهید . جزایر کوچک تایلند در جزایر آندامان , مانند جزایر Trang , هنوز هم می‌توانند در ماه ژوئن زیبا باشند , اما آن‌ها بیشتر در معرض خطر قرار دارند و کم‌تر از ساحل و مناطق زمانی که باران می‌بارد کم‌تر است . طوفان‌ها و موج‌های بزرگ در دریای آندامان نیز می‌توانند تعلیق خدمات قایق به جزایر کوچک را ببینند و برخی از عملیات‌های bungalow تصمیم می‌گیرند که از ماه مه تا اکتبر تعطیل شوند یا با نیروی انسانی کمتری کار کنند .

Eastern شرقی یک قاعده سرانگشتی ساده است , در شرق بیشتر به ساحل شرقی می‌روید , سپس به احتمال زیاد باران بیشتری خواهید دید . استان trat که شامل جزایر the Chang است , در ماه ژوئن سطح بالایی از بارش را مشاهده می‌کند . با این حال در انتهای دیگر ساحل شرقی , و کو Samet شرایط مطلوب‌تر را تجربه کرده‌اند و به طور حتم توجه دارند که آیا شما به دنبال ساحلی هستید که به بانکوک نزدیک است .

رویداده‌ای ژوئن و فستیوال‌ها در تایلند

تعطیلات مهم بودا در Visakha Bucha معمولا در ماه می اتفاق می‌افتد , اما گاهی در ماه ژوئن اتفاق می‌افتد . تاریخ دقیق از سال تا سال دیگر تغییر می‌کند چون توسط تقویم قمری تعیین می‌شود .
فستیوال سالیانه فی Ta Ta در Loei , شمال شرقی تایلند اغلب در 24 ژوئن برگزار می‌شود اگرچه تاریخ دقیقش از سال تا سال دیگر فرق می‌کند . از راه مقایسه کامل , سر جنوب به شهر تفریحی " هوآ Hin " و از صداهای صاف و نرم ساحل " هوآ هین جاز " ( هوآ Festival Jazz ) .

استان‌های شرقی تایلند از جمله Rayong , Chantaburi و trat گاهی به عنوان " باغ تایلند " یاد می‌شوند . میراث کشاورزی این منطقه با تعدادی از جشنواره‌های میوه محلی در ماه مه و ژوئن جشن گرفته می‌شود . و با Rayong , زندگی و کار Thailands شاعر مشهور , روز 26 ژوئن با Sunthorn Phu جشن گرفته می‌شود .

انتشار: 30 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2

به "سفر به تور تایلند در ماه ژوئیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به تور تایلند در ماه ژوئیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید