سولسشایر: بی صبرانه منتظر کار با بازیکنان فوق العاده مستعد منچستریونایتد هستم

به گزارش مجله افتخار، اولگنار سولسشایر، سرمربی موقت منچستریونایتد می گوید بی صبرانه منتظر کار با بازیکنان فوق العاده مستعد این تیم است.

سولسشایر: بی صبرانه منتظر کار با بازیکنان فوق العاده مستعد منچستریونایتد هستم

به گزارش خبرنگاران ، اولگنار سولسشایر که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی از سوی باشگاه منچستریونایتد به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا خاتمه فصل جاری معرفی گردید، در اولین اظهاراتش به سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: منچستریونایتد در قلب من است و بازگشت به اینجا فوق العاده است. بی صبرانه منتظر کار با این بازیکنان فوق العاده مستعد، کادرفنی و تمامی اعضای باشگاه هستم.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد نیز در خصوص این انتصاب گفت: اولگنار اسطوره باشگاه است که تجربیات زیادی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی دارد. تاریخچه او در باشگاه منچستریونایتد بدین معناست که او با فرهنگ باشگاه زندگی می نماید و نفس می کشد. همه ما در باشگاه منچستریونایتد خوشحال هستیم که سولسشایر و مایک فلان به جمع ما بازگشتند. اطمینان داریم که آنها بازیکنان و طرفداران را در نیم فصل دوم متحد خواهند کرد.

با اعلام باشگاه منچستریونایتد مایک فلان، مایکل کریک و کایرن مک کنا نیز به عنوان دستیار، سولسشایر را همراهی خواهند کرد. این مربی نروژی جانشین ژوزه مورینیو شد که روز گذشته به دلیل تدوام نتایج ضعیف منچستریونایتد از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

منچستریونایتد در حال حاضر با کسب 26 امتیاز از 17 بازی خود در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است که این بدترین آغاز شیاطین سرخ در رقابت های لیگ برتر در 28 سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 118

به "سولسشایر: بی صبرانه منتظر کار با بازیکنان فوق العاده مستعد منچستریونایتد هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: بی صبرانه منتظر کار با بازیکنان فوق العاده مستعد منچستریونایتد هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید