آغاز بدی در آسیا داشتیم، الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان 2020 آسیا گفت: آغاز بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم. همین باعث شد برای ما مشکل پیش بیاید.

آغاز بدی در آسیا داشتیم، الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت

با تور مالزی اسفند از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه، آیا تیمتان آماده نبود اضافه نمود: تیم الدحیل فقط سه موقعیت داشت که توانست دو گل به ثمر برساند. ما همه مهره های هجومی تیم را وارد زمین کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم چون حریف بسیار بسته بازی می کرد.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که به نظرتان گل اول حریف روی اشتباه داوری رقم خورد، توضیح داد: فکر می کنم می شد تصمیم بهتری گرفت. معمولاً درباره داوری حرف نمی زنم. داور چند تصمیم اشتباه داشت ولی مشکل اصلی ما این بود که در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سه بازی متوالی خارج از خانه در لیگ قهرمانان گفت: نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شده است! نمی دانم چرا قرار است سه بازی پشت سر هم خارج از خانه بازی کنیم. این شرایط، روی تیم ما فشار ایجاد می نماید.

وی در ادامه گفت: باید تمرکز بیشتری روی عملکردمان داشته باشیم ولی این برنامه ای است که چیده شده و باید نهایت تلاشمان را به کار ببندیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 664

به "آغاز بدی در آسیا داشتیم، الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بدی در آسیا داشتیم، الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید