شهر پرجاذبه هانگزو در چین، عکس

به گزارش مجله افتخار، از همسایه های شهر هانگزو می توان به شهرهای شانگهای، تایجو، نانتونگ، نینگبو، ووشی، جینهوا، نانجینگ اشاره نمود. ادیان رایج در این شهر شامل مسیحیت، کنفوسیانیسم، بودائیسم تعداد کمی از یهودیان و اسلام می گردد. زبان رسمی مردم این شهر چینی است.

شهر پرجاذبه هانگزو در چین، عکس

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

برترین جاذبه های شهر هانگزو شامل دریاچه زیبای وست، یکی از نمونه های بی نظیر معماری معبد یوفی، در هشت کیلومتری شهر هانگزو منطقه بتکده های زیبا، یکی از با شکوه ترین اماکن تاریخی این شهر معبد لینگین، خیابان قدیمی و زیبا کینگ هفانگ که بازدید از آن جزء لازمه های سفر به شهر هانگزو می باشد، مجموعه از با کیفیت ترین ابریشم های دنیا متعلق به هانگزو می باشد که در موزه ملی ابریشم چین نگهداری می گردد، کوه های با شکوه و پایدار موکان در 50 کیلومتری شهر این شهر و چشمه ببر نیز از دیگر جذایبت های شهر هانگزو می باشد.

آب وهوای شهر هانگزو در دسته نیمه گرمسیری و مرطوب به حساب می آید که زمستان های خشک و سرد و تابستان های فوق العاده گرم و مرطوب از ویژگی های جوی این شهر به شمار می آید.

از غذا های محلی و لذیذ این شهر که مسافران تور هانگزو می توانند برای وعده غذایی خود انتخاب نمایند توان به میگو سرخ شده با برگ چای لانگ جینگ، مرغ پخته در توپ خاک رس و ماهی وست لیک با سس سرکه اشاره نمود.

و در آخر به شیرین ترین قسمت سفر یعنی خرید سوغاتی خواهیم رسید همان طور که در ابتدا متن به آن اشاره نمودیم این شهر دارای مرغوب ترین نوع ابریشم دنیا است از این رو محبوب ترین سوغاتی های این شهر پارچه های ابریشمی، چترهای ابریشمی و هر کالایی که در آن ابریشم به کار رفته است می باشد. بادبزن های چینی، چوب های مخصوص غذا در آسیا شرقی یا همان چاپستیک و چای لانگ جینگ از دیگر سوغاتی های این شهر به حساب می آید که مسافران تور هانگزو می توانند آن ها را تهیه نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 963

به "شهر پرجاذبه هانگزو در چین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر پرجاذبه هانگزو در چین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید