شیوآمی دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی های هوشمند در دنیا شد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران به نقل از تکنولوژی نیوز، آنالیز های مؤسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد شیوآمی به علت سرمایه گذاری گسترده در این زمینه و فراوری محصولات متنوع و جذاب توانسته از همه رقبای خود به غیر از اپل در بازار پوشیدنی های هوشمند سبقت بگیرد.

شیوآمی دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی های هوشمند در دنیا شد

بر اساس گزارش آی دی سی، در سه ماهه چهارم سال 2019 شیوآمی 12.8 میلیون پوشیدنی هوشمند و به خصوص انواع ساعت و مچ بند ورزشی هوشمند را روانه بازار نموده و سهم خود را به 10.8 درصد افزایش داده است. رشد این شرکت در بازار مذکور نسبت به سه ماهه چهارم سال 2018 برابر با 71.1 درصد بوده است.

73.3 درصد از کل پوشیدنی های هوشمند شیوآمی را مچ بندهایی تشکیل می دهند که کارنمودهای ورزشی دارند و برای کنترل میزان تحرک و شرایط سلامت به کار می فرایند.

اپل کماکان سهم 36.5 درصدی از بازار پوشیدنی های هوشمند را در اختیار داشته و در رتبه اول است. این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2019 پیروز به عرضه 43.4 میلیون محصول از این دست به بازارهای جهانی شده است. سامسونگ با عرضه 10.5 میلیون محصول و هواوی با عرضه 9.3 میلیون محصول از این دست در رتبه های سوم و چهارم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 825

به "شیوآمی دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی های هوشمند در دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوآمی دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی های هوشمند در دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید