علت اختلاف قیمت بالای لاستیک کارخانه و بازار چیست؟

به گزارش مجله افتخار، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص علت اختلاف قیمت لاستیک کارخانه و بازار توضیحاتی ارائه کرد.

علت اختلاف قیمت بالای لاستیک کارخانه و بازار چیست؟

جهت دریافت خدمات اجرای گیاهان روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش،حمید گرمابی درباره تفاوت قیمت لاستیک خودرو های سواری در کارخانه و بازار، گفت: لاستیک موجود در کارخانه به وسیله 2 یا 3 واسطه به دست مصرف نماینده اصلی می رسد و اگرچه این واسطه ها به ازای اقدامات خود چند درصد قیمت لاستیک را افزایش می دهند، اما این رشد قیمت باید متناسب و معقول باشد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: فراورینمایندگان لاستیک داخلی می توانند احتیاج خودرو های سواری کشور را تامین نمایند بنابراین احتیاجی به واردات لاستیک سواری نیست.

وی با بیان اینکه اختلاف قیمت لاستیک در کارخانه و بازار توجیه منطقی ندارد، اظهار کرد: نهاد های نظارتی باید به موضوع تفاوت فاحش قیمت لاستیک در کارخانه و بازار ورود نموده و با متخلفان برخورد نمایند، زیرا فراورینماینده از این گرانی منتفع نمی گردد و تمام سود حاصله به جیب دلالان و بعضی سوءاستفاده گران می رود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره کیفیت لاستیک های فراوری داخل، ادامه داد: هرچند ممکن است کیفیت لاستیک های داخلی حدود 10 درصد از همتایان خارجی آن ها کمتر باشد، اما حمایت از فراوری داخل به دلیل اشتغالزایی و ایجاد ارزش اضافه نموده مشروط بر داشتن استاندارد های روز جهان یکی از ضرورت ها محسوب می گردد.

منبع: تسنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 671

به "علت اختلاف قیمت بالای لاستیک کارخانه و بازار چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت اختلاف قیمت بالای لاستیک کارخانه و بازار چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید