قطار گردشگری به سیستان و بلوچستان حرکت می نماید

به گزارش مجله افتخار، به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان، نخستین قطار گردشگری با مشارکت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در هفته جهانگردی وارد استان خواهد شد.

قطار گردشگری به سیستان و بلوچستان حرکت می نماید

از سفر با تور کانادا خرداد 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

مجتبی میرحسینی با اشاره به نقش بسیار مهم دفاتر خدمات مسافرتی در جذب گردشگر خارجی و داخلی گفت:

بازاریابی به صورت الکترونیکی، آموزش راهنمایان تور به صورت تخصصی، آموزش زبان انگلیسی برای کارکنان دفاتر و آماده کردن بسته های سفر برای گردشگران و مسافران از اهمیت بسزایی برخوردار است.وی از دفاتر خدمات مسافرتی خواست در جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد همدلی و همزبانی مشارکت فعال داشته باشند و اضافه نمود: دفاتر فعال در زمینه جذب گردشگر خارجی مورد حمایت و تشویق ویژه قرار خواهند گرفت. این مسوول اظهار کرد:اولین قطار گردشگری در روز جهانی جهانگردی با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی وارد استان خواهد شد.معاون گردشگری میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اضافه نمود:شرایط لازم برای فعالیت گسترده تر دفاتر مهیا شده و دفاتر با افزایش تبلیغات و تهیه بسته های سفر اقدام به جذب گردشگران با تورهای ویژه استان نمایند.منبع: خبرگزاری فارسمنبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 650

به "قطار گردشگری به سیستان و بلوچستان حرکت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار گردشگری به سیستان و بلوچستان حرکت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید