لباس مجلسی اروپایی چی بپوشم؟ چه رنگی بپوشم؟

به گزارش مجله افتخار، وقتی از لباس مجلسی اروپایی حرف می زنیم دقیقا از چی حرف می زنیم؟ لباس مجلسی اروپایی معمولا مینیمال، ساده و شیک هستند؛ اما این بدان معنی نیست که خالی از هر گونه پیچ و تاب و زرق و برق باشند. رنگ و برش دو فاکتور اصلی در انتخاب لباس مجلسی هستند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه رنگ و برشی برای افراد با فرم و سایز مختلف مناسب است؛ سپس، کلکسیونی از زیباترین انواع لباس مجلسی اروپایی را مشاهده می کنیم.

لباس مجلسی اروپایی چی بپوشم؟ چه رنگی بپوشم؟

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

چی بپوشم؟

1. ریسک پوشیدن لباس های مجلسی یقه هفت باز را به جان بخرید!

زیبایی لباس های مجلسی یقه هفت باز بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما شاید شما هم پیش خود فکر کنید که مانند سلبریتی ها روی فرش قرمز ظاهر شدن کار هر کس نیست! اما اگر می خواهید راز سلبریتی ها در پوشیدن این گونه لباس ها را بدانید، دنبال کردن کلکسیون لباس مجلسی یقه هفت را به شما پیشنهاد می کنیم. در عین حال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به انتخاب لباس مجلسی یقه هفت ندارید، چطور است مدل های پشت باز یا دکلته را امتحان کنید؟

2. از جادوی لباس مجلسی کوتاه غافل نشوید!

لباس مجلسی کوتاه به جهت نمایان کردن بخش زیادی از پایین تنه چه برای افراد بلند قد و چه ریز نقش گزینه دلفریبی به شمار می آید. شما می توانید لباس مجلسی کوتاه را با کفش های مجلسی پاشنه بلند برای استایلی رسمی و با کفش های کتانی برای استایل کژوال ست کنید.

3. لباس مجلسی آف شولدر

یکی از تاثیر گذارترین و زیباترین قسمت های اندام زنانه، شانه ها هستند که نمایان کردن آن ها با لباس مجلسی آف شولدر برای افرادی که انحنا های زیبایی در اندام خود دارند، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

چه رنگی بپوشم؟

1. مشکی

مشکی بهترین گزینه برای افراد تو پر است، اما برای افراد خیلی لاغر توصیه نمی گردد. لباس مجلسی مشکی بلند و کار شده با جزییات نقره ای استایلی شیک و منحصر به فرد را به شما ارمغان می دهد.

2. سرمه ای

اگر نمی خواهید مشکی بپوشید، سرمه ای را امتحان کنید. لباس مجلسی سرمه ای پوست شما را روشن تر نشان می دهد و تقریبا برای همه افراد با هر رنگ پوستی مناسب است. همچنین، می توانید اطمینان داشته باشید که مانند رنگ مشکی شما را باریک تر نشان می دهد.

3. متالیک یا براق

لباس های مجلسی متالیک یا براق مانند لباس مجلسی لمه و لباس مجلسی پولک دار، جز ترند های پر هوادار سال جاری هستند. شما می توانید برای ارتقای استایل خود به سطحی بالاتر، از کالر بلاکینگ (color blocking) که سبک نوینی در صنعت مد است و بر استفاده از رنگ های پر کنتراست به عنوان اکسسوری به ویژه کیف و کفش، برای ست کردن با لباس مجلسی است استفاده کنید.

35 مدل لباس مجلسی اروپایی زیبا و چشم نواز

لباس مجلسی اروپایی سفید بلندمدل لباس مجلسی اروپایی یقه هفت باز سفید بلندلباس مجلسی اروپایی ساتن ساده و شیک

بیشتر ببینید: 25 مدل لباس مجلسی ساتن + راهنمای ست کردن آن

لباس مجلسی اروپایی مشکی آستین بلندمدل لباس مجلسی دخترانه اروپایی بلند صورتیکت و شلوارک مجلسی اروپایی ست شده با کمر بند پهن پوست ماریست شومیز سفید و دامن پلیسه مجلسی اروپاییمدل لباس مجلسی دو تکه اروپایی بلند سبزلباس مجلسی سفید بلند اروپایی مدل رومیمدل لباس مجلسی مشکی اروپاییمدل لباس مجلسی آستین پفی سفید اروپاییلباس مجلسی پلیسه سرمه ای اروپاییلباس مجلسی کوتاه اروپایی زرد خردلی مدل دکلتهمدل لباس مجلسی بلند اروپایی ساتن مشکیمدل لباس مجلسی دخترانه اروپایی سفید ساده و شیکلباس مجلسی دکلته پاپیون دار اروپایی راه راهلباس مجلسی اروپایی پاییزی ست شده با بوت بلند پاشنه دار بندیلباس مجلسی سفید اروپایی دکلته شنل دار مناسب برای عقد و عروسی

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی ریون که شما را بلندتر نشان می دهند!

لباس مجلسی کوتاه اروپایی مشکی کار شده با دانتلمدل لباس مجلسی پلیسه اروپایی بلندلباس مجلسی آستین دار اروپایی طلایی شیک

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پولک دار + ترفندهای مراقبت و شستشو

مدل لباس مجلسی لمه اروپایی بلند

بیشتر ببینید: 40 مدل لباس مجلسی لمه شنی، نگین دار و ساده

لباس مجلسی اروپایی سفید ساده و شیک مدل دکلته پاپیونیلباس مجلسی بلند و آستین دار اروپایی مدل پلنگی یقه هفت

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پلنگی + راهنمای ست کردن

مدل لباس مجلسی اروپایی خردلی شیکمدل نیم تنه دکلته و دامن مجلسی اروپایی ساده و شیک ست شده با پالتولباس مجلسی مشکی کوتاه اروپایی مدل رومیمدل لباس مجلسی رومی پولک دار کوتاه اروپاییلباس مجلسی بلند مشکی اروپایی مدل یقه هفت کار شده با دانتللباس مجلسی دکلته اروپایی یاسیلباس مجلسی ریون اروپایی ساده و شیکلباس مجلسی دخترانه اروپایی قرمز ساده و پاپیون دارمدل لباس مجلسی ساتن طرح دار اروپایی سبز تیره

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پاپیون دار جدید و جذاب

لباس مجلسی بلند مشکی اروپایی مدل دکلتهلباس مجلسی بلند اروپایی مدل دکلته سبز

حرف آخر

پیش تر از لباس مجلسی کوتاه، یقه هفت و آف شولدر گفتیم، اما اگر شما هوادار لباس مجلسی گیپور هستید، مطمئن باشید که اشتباه نمی کنید! اگر پایین تنه توپری دارید، لباس مجلسی گیپور را با دامن ساده بپوشید تا توجه را به سمت بالاتنه جلب کنید. به منظور آشنایی با آخرین ترند های 2019، کلکسیون لباس مجلسی گلدار را نیز در سایر بخش های مد و پوشاک انگیزه دنبال کنید. از قلم نیاندازید که ما و همراهان انگیزه از شنیدن نظرات و سوالات شما در انتهای این صفحه استقبال خواهیم کرد.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1163

به "لباس مجلسی اروپایی چی بپوشم؟ چه رنگی بپوشم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس مجلسی اروپایی چی بپوشم؟ چه رنگی بپوشم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید