مجموعه شعر دیوارها که سایه های آینده اند در بوشهر رونمایی می شود

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران در بوشهر، این آیین رونمایی دوشنبه 25 اردیبهشت ساعت 19:30 درسالن نیمای کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد. در این برنامه، بشیر علوی، استاد دانشگاه و پژوهشگر ادبی؛ عبدالله رئیس، استاد دانشگاه و منتقد ادبی و غلامرضا ابراهیمی، شاعر به نقد و بررسی مجموعه شعر دیوارها که سایه های آینده اند خواهند پرداخت. سبحان زنگی، شاعر آیینی بوشهری نیز دبیری این نشست را برعهده دارد.

مجموعه شعر دیوارها که سایه های آینده اند در بوشهر رونمایی می شود

مجموعه شعر دیوارها که سایه های آینده اند سروده هانه دهقانی که بهار سال 1402 به همت انتشارات قلمداران جنوب به مدیریت مسعود عرب زاده راهی بازار شعر شده است، حاوی اشعار آزاد و سپید این شاعر جوان است که عمدتا در فضایی تغزلی و اجتماعی با زبانی صمیمی و امروزی سروده شده اند.

این مجموعه شعر را که در 60 صفحه منتشر شده، بهنام مومنی، دیگر شاعر جوان و برگزیده شعر خبرنگاران در بخش شاعران بدون کتاب، ویراستاری و محمدجواد بهروز هم طرح جلد را طراحی کرده است.

به گزارش ایبنا، فاطمه دهقانی متولد مهر 1376، معلم، شاعر، کارشناس علوم تربیتی و کارشناسی ارشد روانشناسی است که با نام هنری هانا دهقانی شناخته می شود. وی تا به امروز در رشته های مختلف نظیر شعر، تئاتر، تفسیر و... حائز رتبه شده است. دهقانی به تازگی حاصل فعالیت های هنری خود را در کتابی به نام دیوارها که سایه های آینده اند که شامل چهل شعر است، روانه بازار شعر کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2198

به "مجموعه شعر دیوارها که سایه های آینده اند در بوشهر رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه شعر دیوارها که سایه های آینده اند در بوشهر رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید