محمد انصاری از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش مجله افتخار، محمد انصاری که به شکلی جالب توجه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، مسیری ویژه را در جمع سرخ ها طی کرد تا اکنون در تصمیمی شاید زودهنگام از انتها دوران فوتبالی اش خبر بدهد.

محمد انصاری از فوتبال خداحافظی کرد

خداحافظی در 31 سالگی شاید بیشتر از هر چیزی به واسطه اتفاقات و البته مصدومیت هایی باشد که او را کاملا ناامید نموده است. انصاری بعد از دو مصدومیت سخت رباط صلیبی و دور شدن از پرسپولیس، در شرایطی راهی مس رفسنجان شد که امیدوار بود کابوس آن روزها برایش انتها یابد اما یک تکرار شوکه کننده او را مدت ها از دور فوتبال کرد.

انصاری در لیگ پانزدهم و بعنوان یکی از گزینه های نیمکت نشین به پرسپولیس آمد، اما در ملاقات با سپاهان اتفاقات عجیبی رقم خورد تا او جایگاه ثابتی را در ادامه برای خود شکل دهد. جایگاهی که او را به سرعت هر چه تمام تر به نیروی فیکس سرخ ها و در ادامه بازیکن ملی پوش با دعوت سخت گیرانه کارلوس کی روش تبدیل کرد.

اما مصدومیت رباط در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه تکرار آن در بازگشت و در شرایط تمرینی او را از پرسپولیس کاملا دور کرد. انصاری راهی مس رفسنجان شد، اما یک بار دیگر گرفتار مصدومیت شد تا علی رغم تمام استعدادی که داشت در 31 سالگی بزرگ ترین تصمیم زندگی اش را بگیرد و در صفحه شخصی اش بنویسد: خداحافظ فوتبال.

با خداحافظی محمد انصاری اکنون جمع بازیکنانی که در دوره طلایی برانکو و پرسپولیس به این تیم آمده بودند و خداحافظی کردند به سه نفر رسید: محسن مسلمان نیز در 32 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و چندی پیش نیز محسن ربیع خواه این تصمیم را برای انتها دادن به دوران بازی اش گرفته بود تا اکنون محمد انصاری نیز به این جمع اضافه گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2211

به "محمد انصاری از فوتبال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد انصاری از فوتبال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید