مشاوره شریف: اعتبار ویزای توریستی مالزی از 3 ماه به 14 روز کاهش یافت!

به گزارش مجله افتخار، ویزای توریستی مالزی که قبلا برای ایرانیان با اعتبار 3 ماهه صادر می شد، اکنون به 14 روز کاهش یافت و به صورت مهر ورود 14 روزه در پاسپورت مسافران و گردشگران صادر می گردد. بنابراین ایرانیان و گردشگرانی که مایل به اقامت بیش از دو هفته در مالزی هستند، باید برای ویزای توریستی بلند مدت مالزی درخواست دهند. این ویزا یکبار ورود است و به وسیله سفارت مالزی در تهران به صورت یک استکیر دو ماهه روی پاسپورت شما درج می گردد. اخذ ویزای مالزی به وسیله مشاوره شریف با کمترین هزینه و سریع ترین زمان امکان پذیر است. مشاوره شریف بدون واسطه و طی همکاری مستقیم با سفارت مالزی، اولین و تنها ارائه دهنده اخذ ویزای فوری مالزی در 48 ساعت است.

مشاوره شریف: اعتبار ویزای توریستی مالزی از 3 ماه به 14 روز کاهش یافت!

مشاوره شریف؛ تنها ایجنت تخصصی اخذ ویزای جهانگردی دو ماهه مالزی در ایران است؛ با ما در سریع ترین زمان و با کمترین قیمت ویزا بگیرید.

اخذ ویزای جهانگردی مالزی برای ایرانیان

جهانگرد های ایرانی که برای سفر کمتر از دو هفته برنامه ریزی نموده اند، می توانند بدون ویزا و تنها با ارائه کارت شناسایی، بلیط رفت و برگشت و پاسپورت، با دریافت یک مهر 14 روزه فرودگاهی وارد مالزی شوند. در مقابل متقاضیانی که تمایل به اقامت بیش از دو هفته دارند، باید ویزای جهانگردی مالزی بگیرند. ویزای جهانگردی مالزی با داشتن تمام مزایای ویزای سوشیال مالزی ، این امکان را به شما می دهد که تا 60 روز در مالزی اقامت داشته باشید. خوشبختانه این ویزا برای 2 ماه دیگر هم قابل تمدید است؛ بنابراین در صورت تمایل می توانید اقامت خود را برای 4 ماه در نظر بگیرید.

ویژگی های مهر فرودگاهی:

  • به صورت مهر 14 روزه در فرودگاه برایتان صادر می گردد.
  • یکبار ورود و غیر قابل تمدید است.
  • نسبت به دریافت، احتیاجی به انجام فرایند طولانی و کارهای اداری ندارد.
  • احتیاجی به درخواست ویزا و حضور در سفارت مالزی ندارد.
  • احتیاجی به انجام مصاحبه در سفارت مالزی ندارد.
  • برای گرفتن مهر ورود به مالزی از شما هزینه ای گرفته نمی گردد.

ویژگی های ویزای جهانگردی دو ماهه:

  • اقامت بیشتر تا 2 ماه و بدون نگرانی نسبت به خاتمه اعتبار ویزا.
  • قابلیت تمدید دارد.
  • برای دریافت ویزای یک بار ورود مالزی احتیاجی به انگشت نگاری ندارید!
  • احتیاجی به تأییدیه دادگستری و ترجمه رسمی آن به زبان مالایی ندارد.
  • احتیاجی به اثبات تمکن مالی و ارائه پرینت حساب بانکی و گردش حساب خود ندارید!
  • هزینه بسیار پایین ویزا نسبت به مزایایی که ارائه می دهد.

چطور ویزای فرودگاهی مالزی بگیریم؟

برای گرفتن ویزای فرودگاهی مالزی مراحل زیر را دنیال کنید:

  • اگر پاسپورت ندارید باید برای گرفتن آن اقدام کنید. دقت داشته باشید که داشتن پاسپورت با اعتبار بیشتر از 6 ماه الزامی است؛ بنابراین اگر پاسپورت شما اعتبار کافی ندارد باید برای تمدید آن اقدام کنید.
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت به مالزی بگیرید. قطعا قبل از سفر به مالزی باید بلیط رفت داشته باشید؛ اما از آنجایی که ممکن است برای دریافت مهر ورود به مالزی، بلیط برگشت شما هم چک گردد، بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را نیز آماده داشته باشید.
  • 3 روز قبل از ورود فرم آنلاین کارت دیجیتال ورود به مالزی را تکمیل کنید.
  • سفر خود را آغاز کنید؛ زمانی که وارد فرودگاه مالزی شدید مدارک خود را اعم از بلیط رفت و برگشت و پاسپورت را آماده نگهدارید تا هنگام عبور از گیت مخصوص مسافران به افسر مربوطه تحویل دهید.
  • افسر فرودگاه پس از مشاهده پاسپورت و چک کردن سایر مدارک، مهر ورود 14 روزه را داخل پاسپورت شما درج می نماید.

توجه! از ژانویه 2024 تمام افرادی که با هر نوع ویزایی وارد مالزی می شوند، باید قبل از ورود، فرم آنلاین کارت ورود به مالزی (MDAC) را تکمیل نمایند.

فرم کارت ورود دیجیتال مالزی (MDAC) را می توانید به وسیله لینک sharifstudy.com/malaysia-digital-entry-card دریافت کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای فرودگاهی مالزی

  • گذرنامه یا اصل پاسپورت متقاضی با اعتبار حداقل 6 ماهه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ارائه مدارک اقامت در مالزی یا همان رزرو هتل یا Airbnb
  • اثبات بودجه کافی برای پوشش مدت اقامت در مالزی. (100 دلار به ازای هر روز اقامت توصیه می گردد که به ندرت در فرودگاه چک شده است.)

توجه! در صورت اقامت در منزل اقوام و دوستان حتما آدرس دقیق محل اقامت را همراه داشته باشید و زمان ورود خود را با ایشان هماهنگ کنید تا در صورت سؤال آفیسر ویزا در مورد محل اقامت، در صورت احتیاج بتوانید با آن ها تماس بگیرید.

توجه! پس از ارائه مدارک لازم، باید منتظر تأیید افسر ویزا باشید تا مهر اقامت 14 روزه روی پاسپورت تان الصاق گردد.

هزینه ویزای جهانگردی مالزی چقدر است؟

از آنجایی که برای سفر دو هفته ای به مالزی احتیاجی به گرفتن ویزا ندارید، پس هزینه ای بابت مهر اقامت 14 روزه نمی پردازید. ولی بهتر است هنگام ورود به فرودگاه مالزی حداقل 1000 دلار پول نقد همراه خود داشته باشید تا در صورت احتیاج به پول نقد دچار مشکل نشوید.

شرایط تمدید ویزای فرودگاهی مالزی

تمدید ویزا یکی از مهمترین موضوعاتی است که مسافران پس از ورود به مالزی خواستار آن هستند! مالزی از جمله زیباترین کشورها جهانگردی است که بخصوص ایرانیان را برای گشت و گذار و اقامت بیشتر وسوسه می نماید؛ حال اینکه برای ملاقات اقوام و آشنایان به زمان بیشتر احتیاج خواهید داشت! با این وجود بهتر است بدانید که اگر با ویزای جهانگردی 14 روزه وارد مالزی می شوید، نمی توانید آن را تمدید کنید. در واقع فرایند تمدید آن بسیار پیچیده و تنها تحت شرایط خاصی قابل انجام است؛ آن هم در مقابل پرداخت هزینه ای بسیار بالا! حتی اگر اداره مهاجرت مالزی با تمدید ویزای شما موافقت کند، فقط یکبار و برای یک ماه به شما اجازه می دهند در مالزی اقامت داشته باشید.

توصیه مهم!

اگر قصد دارید بیش از 14 روز در مالزی بمانید، یا حتی اگر از زمان اقامت خود مطمئن نیستید، برای جلوگیری از استرس تمدید ویزا، اتلاف زمان و پرداخت هزینه های گزاف، قبل از سفرتان برای گرفتن ویزای جهانگردی بلند مدت اقدام کنید. شما می توانید ویزای جهانگردی بلند مدت را در کمتر از 2 روز کاری (در صورت احتیاج فوری در کمتر از 24 ساعت) و با کمترین هزینه از ما دریافت کنید و سفری آسوده را تجربه کنید.

دلایل ریجکت شدن ویزای جهانگردی مالزی

همان طور که می دانید ریجکت به معنای رد شدن و نپذیرفتن ویزا است. در مورد ایرانیانی که بدون ویزا به مالزی سفر می نمایند، افسر مهاجرت باید شرایط و مدارک مسافران را آنالیز و در صورت تأیید مهر ورود 14 روزه را روی پاسپورت متقاضی بزند. با این حال بنا به دلایل زیر ممکن است افسر مهاجرت در فرودگاه مالزی، شما را واجد شرایط ورود به مالزی نداند:

  • اعتبار پاسپورت کمتر از 6 ماه
  • جعلی بودن مدارک هویتی
  • عدم وجود نقدینگی مالی
  • همراه نداشتن رزرو یا بلیت برگشت
  • ورود غیرمجاز به فرودگاه

اخذ ویزای جهانگردی مالزی در 48 ساعت!

ویزای جهانگردی بلند مدت مالزی، علاوه بر اینکه شرایط اقامت شما را برای دو ماه فراهم می نماید، به راحتی و با کمترین هزینه قابل تمدید است؛ بنابراین برترین گزینه برای سفرهای طولانی به مالزی است. در مشاوره شریف با احترام به اعتماد و وقت مسافران، تنها ایجنت تخصصی اخذ ویزای فوری مالزی در کمتر از 48 ساعت با کمترین قیمت در سراسر ایران برای تان بگیریم، کافیست بخواهید با شماره 22840140 - 021 تماس بگیرید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 1 مرداد 1403 بروزرسانی: 1 مرداد 1403 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2271

به "مشاوره شریف: اعتبار ویزای توریستی مالزی از 3 ماه به 14 روز کاهش یافت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوره شریف: اعتبار ویزای توریستی مالزی از 3 ماه به 14 روز کاهش یافت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید