مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس اختلاف در هیات مدیره را تایید کرد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تامین منابع اقتصادی این باشگاه و پرداخت بدهی ها به دنبال انتخاب بهترین کارگزار و اسپانسر هستند که قرار است از میان دو گزینه ادامه همکاری با شرکت آتیه داده پرداز و یا بازگشت به شرکت ریحان فیلم یکی انتخاب گردد.

مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس اختلاف در هیات مدیره را تایید کرد

اما برای همین انتخاب بین اعضای هیات مدیره باشگاه اختلاف نظرهایی وجود دارد. مهرداد هاشمی و مهدی رسوی پناه دو عضو هیات مدیره پرسپولیس هستند که هر کدام به سمت یک شرکت تمایل دارند.

گروه ورزشی خبرنگاران امروز سه شنبه در گزارشی با عنوان اختلاف بین اعضای هیات مدیره؛ بن بست در جلسه شبانه پرسپولیسی ها / تماس یک وزیر کار را پیچیده کرد به اتفاقات اتفاق افتاده در نشست دوشنبه شب با وزیر ورزش اشاره و تاکید نمود که بین اعضای هیات مدیره اختلاف نظر وجود دارد.

این اختلاف نظر البته با مطرح شدن بدهی 35 میلیارد تومانی شرکت ریحان فیلم به باشگاه پرسپولیس رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت و اختلاف بین مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه را بیشتر کرد.

پس از انتشار این دو مطلب در خبرنگاران، ابوالفضل امان الله مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس نیز در متنی خطاب به مسعود سلطانی فر این اختلاف نظر را تایید کرد و از وزیر ورزش خواست جلوی ادامه همکاری با کارگزار باشگاه را بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1173

به "مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس اختلاف در هیات مدیره را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور رسانه ای باشگاه پرسپولیس اختلاف در هیات مدیره را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید