ائتلاف پرسپولیسی ها علیه گزینه آجرلو جواب داد!

به گزارش مجله افتخار، ظاهرا کوشش های وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب فردی تازه به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نتیجه نداشته است و باوجود مذاکره با چندین گزینه فعلا خبری از انتخاب مدیرعامل نیست. سجادی دیروز در این خصوص اظهار داشت فعلا صدری به عنوان سرپرست باشگاه به کار ادامه می دهد (درحالی که مدت زمان قانونی حضور او به عنوان سرپرست به سرانجام رسیده!) و احتمالا چندنفر به هیات مدیره اضافه می شوند تا درخصوص مدیریت باشگاه تصمیم بگیرند و البته پاسخی به این ابهام نداده که چرا بعد از گذشت این زمان نسبتا قابل توجه هنوز حتی برای هیات مدیره هم گزینه های مناسب را پیدا نکرده است.

ائتلاف پرسپولیسی ها علیه گزینه آجرلو جواب داد!

دیروز، اما یک اتفاق جالب هم رخ داد. مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای که گزینه مدیریت پرسپولیس بود، در برنامه ورزش و مردم گفت پیشنهاد وزیر ورزش را رد نموده است. نکته مهم صحبت های او، اما به مدیرعامل استقلال مربوط بود. وی گفت: آجرلو به عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی شرایط استقلال را سروسامان داده است. واقعا از عهده کار هم برمی آید. حتی پیشنهاد داد و گفت بیا اینجا من یاری می کنم، اما افراد بهتر از من می توانند در این باشگاه کار نمایند، زیرا پرسپولیس احتیاج به یاری بیشتری دارد.

این صحبت باعث شد موجی از انتقاد ها از مدیرعامل استقلال در فضای مجازی به راه بیفتد؛ چراکه پیش تر شایعه شده بود آجرلو به خاطر رابطه خوب با باران چشمه در ماجرای صحبت با او برای مدیرعاملی پرسپولیس نقش دارد و حالا تعیین شده که شایعات صحت داشته اند. جالب اینکه بعضی مدعی اند حمایت اخیر مربیان و بازیکنان پرسپولیس از صدری هم مانع از انتخاب باران چشمه به عنوان گزینه مدنظر مدیرعامل تیم رقیب بوده است و حالا که خبری از حضور وی در پرسپولیس نشده و وزیر هم با یک عقب نشینی از ادامه فعالیت صدری خبر داده، نشان می دهد ائتلاف پرسپولیسی ها جواب داده است!

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1903

به "ائتلاف پرسپولیسی ها علیه گزینه آجرلو جواب داد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "ائتلاف پرسپولیسی ها علیه گزینه آجرلو جواب داد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف پرسپولیسی ها علیه گزینه آجرلو جواب داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید