منصوریان: با یک سوت سرنوشت تیم ما تغییر کرد!

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان می گوید: در بازی های قبل به نحوه بازی انتقاد داشتم و گفتم از بازی با فولاد شکل بازی بهتر شد. همه کوشش خودمان را کردیم. از نحوه جنگیدن و بقیه کارهای شاگردانم راضی هستم اما از جانب داوری اذیت شدیم. شاید این داور در بازی های قبل عملکرد خوب داشته باشد اما من نمی دانم. باید یک بازیکن دیگر اخراج می شد. اگر روی حسینی ما پنالتی نبود باید اخراج می شد. یا پنالتی بود یا نبود. از دید من پنالتی بود. ممکن است گاهی اوقات مدیریت برای داور سخت باشد. داور جریان بازی را از دست داده بود. سرانگشتی که حساب کردم فکر می کنم 7-8 دقیقه وقت اضافه باید گرفته می شد. چون یک اخراجی داشتیم و این بازی بیرون نمی رفت حالا یا عصبانی بود یا جوابگو به هر حال بیرون نمی رفت اما داور توجهی نکرد. 5 دقیقه هم در جریان بازی باید وقت تلف شده گرفته می شد.

منصوریان: با یک سوت سرنوشت تیم ما تغییر کرد!

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه شانس گلزنی داشتیم، معتقد است: فارغ از اشتباهات داوری می توانستیم به گل برسیم که استفاده نکردیم. ضربات حسینی و ادی هرناندز می توانست ما را برنده کند. در مجموع از بازیکنان و زحماتی که کشیدند راضی هستم. درباره داوری هم باید بگویم یک سوت سرنوشت باشگاه را تغییر می دهد ممکن است با آن سوت تیمی به لیگ برتر بیاید و یا به لیگ پایین تر سقوط کند. یک سوت آینده یک باشگاه را تغییر می دهد. داور 3-4 سوت اشتباه داشت طبیعی است طرفدار هم اعصابش بهم می ریزد. با یک سوت اشتباه جریان بازی به هم می ریزد. در کل آنها آمده بودند یک امتیاز بازی را بگیرند و یک شوت زدند و مساوی گرفتند. تیم ما در ضربه نهایی بدشانس بود. داور به خاطر اتفاقات بازی هفته گذشته، جرات داشت کارت بدهد. اعتقاد دارم از داور باید حمایت گردد اما حمایت کورکورانه خوب نیست و سرنوشت تیم ما تغییر کرد.

منصوریان حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: با توجه به چیدمان خوب تیم، ما می توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم اما در هر صورت به تیم حریف هم تبریک می گویم. مرزبان خوب و حرفه ای برخورد می نماید، کوشش کردند و یک امتیاز را گرفتند. بچه های ما بی دقت بودند باید با اختلاف 2-3 گل بازی را می بردیم. ذوب آهن اوایل فصل آغاز خوبی داشت اما در ادامه به خاطر دگرگونی از لحاظ روحی و روانی هم افت کرد. نیم فصل تمام شد اما 52 روز فرصت داریم شکل تیم را تغییر دهیم.

سرمربی سابق استقلال حرفهایی در باره ادامه کار تیمش دارد: ذوب آهن پیراهن وزینی دارد اگر قرار باشد به تن کسی باشد آن را ارزان به کسی نمی دهیم. اگر قرار باشد این تیم برای اصفهان و کشور افتخارآفرینی کند باید کارگری را آغاز کند. همان طور ما هم باید لباس کارگری بپوشیم. همان طور که کارگران هم در کوره لباس کارگری می پوشند. باید همه بازیکنان بدانند چرا تیم سنگین و وزین می شوند. امیدوارم بچه ها از خواب بیدار شوند و بدانند لباس ذوب آهن چقدر پرافتخار است و عرق زیادی برای آن ریخته شده است.

یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 113

به "منصوریان: با یک سوت سرنوشت تیم ما تغییر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: با یک سوت سرنوشت تیم ما تغییر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید