نسخه جدید واتس اپ از تاچ آی دی یا فیس آی دی پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله افتخار، نسخه iOS واتس اپ ساعاتی قبل یک آپدیت کوچک ولی را مهم دریافت کرد که می تواند امنیت این اپلیکیشن پیغام رسان را تا حد زیادی افزایش دهد. به لطف این آپدیت، حالا واتس اپ می تواند از تاچ آی دی یا فیس آی دی پشتیبانی کند و فعلا این مشخصه مختص گجت های مبتنی بر iOS است.

نسخه جدید واتس اپ از تاچ آی دی یا فیس آی دی پشتیبانی می نماید

مهندسان اپل با ارائه این ویژگی، یک لایه امنیتی جدید را برای این اپلیکیشن ایجاد نموده اند. برای بهره گیری از این قابلیت، کافی است به بخش Setting، سپس Account و در نهایت Privacy مراجعه کنید و گزینه Screen Lock را فعال کنید

با فعال شدن Screen Lock، هر بار که واتس اپ را باز می کنید، این اپلیکیشن از شما می خواهد که تاچ آی دی یا فیس آی دی را مورد استفاده قرار دهید وگرنه نمی توانید وارد اپلیکیشن شوید. البته اگر از جمله کاربرانی هستید که در طول روز بارها از این اپلیکیشن استفاده می کنید، فعال کردن این مشخصه مطمئنا کمی آزاردهنده خواهد بود اما اگر دغدغه امنیت و حریم خصوصی دارید، کار از محکم کاری عیب نمی کند.

به یک نکته دیگر هم باید خاطرنشان کنیم. حتی اگر از این مشخصه بهره ببرید، در صورت فعال بودن پیش نمایش نوتفیکیشن های واتس اپ، می توانید آن ها را مشاهده کنید. ضمناً اگر قابلیت Quick Reply فعال باشد، بدون احتیاج به استفاده از تاچ آی دی یا فیس آی دی، می توانید به راحتی به وسیله محیط iOS جواب پیغام ها را ارسال کنید.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 147

به "نسخه جدید واتس اپ از تاچ آی دی یا فیس آی دی پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه جدید واتس اپ از تاچ آی دی یا فیس آی دی پشتیبانی می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدید واتس اپ از تاچ آی دی یا فیس آی دی پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید