نقشه استقلال برای رشید مظاهری؛ به این 2 تیم نرو!

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران: رشید مظاهری جایی در اندیشه های فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال ندارد. رشید که روزگاری برای پیراهن شماره یک تیم ملی می جنگید این روز ها شرایط خوبی در باشگاه استقلال ندارد و بنا بر صلاحدید فرهاد مجیدی حتی در لیست نهایی بازیکنان برای نشستن روی نیمکت هم قرار نمی گیرد.

نقشه استقلال برای رشید مظاهری؛ به این 2 تیم نرو!

به گزارش خبرنگاران، در این میان شایعات زیادی درباره پیوستن او به تیم های دیگر لیگ فزونی از جمله دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به گوش می رسد. شایعه شده که رشید در نیم فصل با جدایی از استقلال قرار است به باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس برود. با این حال، موضوع دیگری مطرح شده و خبر رسیده که استقلالی ها به رشید مظاهری گفته اند در شرایطی با جدایی اش در نیم فصل موافقت می نمایند که به دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان نرود.

این در حالی است که به غیر از این دو، شایعه شده مظاهری پیشنهاداتی از باشگاه های فولاد و تراکتور هم دارد که در حال آنالیز کردن آن ها است. با این حال، موضوع دیگری هم هفته پیش در رسانه ها مطرح شد که ظاهرا رشید بندی در قراردادش دارد که اگر تا مقدار تعیینی از بازی ها را در ترکیب اصلی قرار نگرفت می تواند برای فسخ اقدام کند. تعیین نیست استقلال تا چه مقدار بتواند مانع از پیوستن دروازه بان تیمش به یکی از دو رقیب مستقیم در جهت قهرمانی گردد، ولی تعیینا این باشگاه علاقه ای ندارد دروازه بان تحت قراردادش در نیم فصل دوم، پیراهن باشگاه پرسپولیس یا سپاهان را به تن کند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1915

به "نقشه استقلال برای رشید مظاهری؛ به این 2 تیم نرو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه استقلال برای رشید مظاهری؛ به این 2 تیم نرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید