کنایه طرفداران پرسپولیس به سرمربی استقلال

به گزارش مجله افتخار، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از ملاقات مقابل فولاد گفته بود: تا روزی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرد، به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. تمام تمرکز من روی کار تیمی است. هنوز بازی های زیادی مانده و اگر تیمی الان فکر کند که می تواند قهرمان گردد، این برای آن ها سم است. من به بازیکنانم هرروز می گویم که ما یک چیزی را به دست آورده ایم که خیلی از تیم ها می توانند آن را به دست آورند. مهم این است چیزی که به دست آورده ایم را حفظ کنیم.

کنایه طرفداران پرسپولیس به سرمربی استقلال

حالا طرفداران پرسپولیس با طعنه در فضای مجازی به فرهاد مجیدی پرداخته و نوشته اند: چی شد؟ می خواستی با وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببری؟ چرا اخراجش کردی؟!

کاپیتان استقلال پس از برخورد با یکی از همبازیانش در تمرین آبی ها، بطری آب را به زمین کوبیده و تمرین را ترک نموده است. اگر چه مربیان با صدا کردن نام او در کوشش بوده اند که او را از این عصبانیت ناگهانی منصرف نمایند.

اما اتفاقی که طرفداران استقلال به سختی باورش می نمایند، با انتشار یک بیانیه شکل واقعی به خود گرفت. جایی که در یک خبر 3 خطی روی خروجی باشگاه چنین آمده بود: با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به علت تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند 1400 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

زمان انتشار این پست در صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال، 4 و 8 دقیقه بعد از ظهر بود و هنوز دقایقی از آن نگذشته بود که استقلالی ها و البته پرسپولیسی ها متعجب از این خبر، هاج و واج پست های اینستاگرامی مزین به تصویر وریا را نگاه نموده و به سرمربی این تیم طعنه می زنند!

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1988

به "کنایه طرفداران پرسپولیس به سرمربی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه طرفداران پرسپولیس به سرمربی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید