نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین شهر برگزار می گردد

به گزارش مجله افتخار، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری با حضور فعالان این عرصه و صنعتگران صنایع دستی در مشگین شهر برگزار می گردد.

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین شهر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی صبح امروز، 29 خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین شهر اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های اجرا شده نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری با حضور فعالان این عرصه و صنعتگران صنایع دستی در مشگین شهر برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این نمایشگاه توسط اتحادیه فراوریکنندگان و بافندگان فرش دستباف استان اردبیل و با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل لز 5 تا 10 تیرماه در بقعه شیخ حیدر مشگین شهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر با اشاره به دستگاه های همکاری در این زمینه گفت: در کنار این اداره کل، استانداری اردبیل، فرمانداری مشگین شهر، اداره کل کمیته امداد استان اردبیل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، خوشه فرش استان اردبیل و شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در برگزاری این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.

ایمانی با اشاره به صنایع دستی بومی شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: صنایع دستی به ویژه در مناطق روستایی این استان با سرانگشتان هنرمندان و صنعتگران این رشته ها فراوری و روانه بازار می گردد و دارای ظرفیت های مناسب و مطلوبی در این حوزه در شهرستان هستیم.

او توضیح داد: حمایت از فعالان و صنعتگران صنایع دستی این شهرستان می تواند زمینه ساز رونق فراوری و اشتغال در مشگین شهرشده و زمینه خلق ثروت در این صنعت را فراهم آورد که به دنبال تحقق این مهم هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1024

به "نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین شهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین شهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید