نیروی دریایی چین در برابر تحریکات آمریکا خویشتن داری نشان داده است

به گزارش مجله افتخار، فرمانده نیروی دریایی ارتش چین تاکید نمود: نیروی دریایی چین در برابر اقدامات تحریک آمیز آمریکا در دریای جنوبی چین، خویشتن داری بزرگ خود را نشان داده اند.

نیروی دریایی چین در برابر تحریکات آمریکا خویشتن داری نشان داده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وو شنگ لی فرمانده نیروی دریایی ارتش چین در سخنانی توضیح داد: نیروی دریایی چین در مواجهه با اقدامات تحریک آمیز چین خویشتن داری بزرگی نشان داده است ولی آماده است تا در صورت تکرار نقض حاکمیت ارضی چین، واکنش مناسب را انجام دهد.

چین ساخت و ساز جزایر مصنوعی در آبهای مورد اختلاف دریای جنوبی چین را افزایش داده و این مساله با مخالفت کشورهای منطقه و آمریکا روبرو شده است.

آمریکا خواهان متوقف شدن ساخت جزایر مصنوعی توسط چین شده و در هفته های اخیر سعی نموده است تا عزم خود را برای به چالش کشیدن پکن نشان دهد.

فرمانده نیروی دریایی چین گفت: نیروی دریایی چین به دقت اقدامات تحریک آمیز آمریکا را زیر نظر دارد و بارها هشدار داده است، نیروی دریایی چین در مواجهه با اقدامات تحریک آمیز آمریکا، خویشتنداری نشان داده و این اقدام به نفع حفاظت از منافع روابط دوجانبه بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر آمریکا به اقدامات تحریک آمیز خود علی رغم مخالفت چین، ادامه دهد، این توانایی را خواهیم داشت تا از حاکمیت ارضی و امنیت خود دفاع کنیم.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز در نشست رهبران اپک در فیلیپین از چین خواست تا ادعاهای ارضی خود در دریای جنوبی چین را متوقف کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 657

به "نیروی دریایی چین در برابر تحریکات آمریکا خویشتن داری نشان داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی دریایی چین در برابر تحریکات آمریکا خویشتن داری نشان داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید