نیکی بات: بعد از گیگز در منچستریونایتد بازیکنی با استعداد یانوزای ندیده ام

به گزارش مجله افتخار، بازیکن سابق منچستریونایتد می گوید در میان آن دسته از بازیکنان جوانی که این تیم را ترک کردند، بیش از همه حسرت از دست دادن عدنان یانوزای را می خورد.

نیکی بات: بعد از گیگز در منچستریونایتد بازیکنی با استعداد یانوزای ندیده ام

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نیکی بات، بازیکن سابق منچستریونایتد که اکنون به عنوان مدیر توسعه تیم اول این باشگاه فعالیت می نماید، می گوید بزرگترین حسرتی که در دوران کاری اش در منچستریونایتد پس از آویزان کردن کفش هایش داشته بابت از دست دادن عدنان یانوزای بوده است.

یانوزای 24 ساله که در تیم ملی بلژیک هم به عنوان بال بازی می نماید، سال 2011 در سن 16 سالگی به منچستریونایتد پیوست و دو سال بعد به تیم اصلی این باشگاه راه یافت اما آنطور که باید و شاید نتوانست نظر کادر فنی این تیم را جلب کند و به همین دلیل سال 2015 به تیم بوروسیا دورتموند و پس از آن به ساندرلند قرض داده شد. در نهایت من یونایتد دو سال پیش او را به سوسیه داد فروخت و این بازیکن ملی پوش در آنجا عملکرد خوبی ارائه نموده است.

بات در گفت و گو با ESPN گفت: به نظر من چیزی که ما در باشگاه بابتش بیش از همه افسوس می خوریم، از دست دادن عدنان یانوزای بود. من فکر نمی کنم که بعد از رایان گیگز بازیکنی با استعداد یانوزای در منچستریونایتد دیده باشم. او باورنکردنی بود. به نظر من او می توانست به یک ستاره در کلاس جهانی تبدیل گردد، البته یانوزای هنوز هم دارد به صورت حرفه ای فوتبال بازی می نماید و در ادامه دوران بازیگری اش پیروز خواهد بود. من مطمئنم او الان یک میلیونر است پس از نظر اقتصادی مسئله ای نخواهد داشت که بخواهد نگرانش باشد. با این وجود او تا الان می بایست به یک سوپراستار تبدیل می شد.

یانوزای در 5 فصلی که با منچستریونایتد قرارداد داشت، 63 بازی برای این تیم انجام داد و 5 گل هم زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 580

به "نیکی بات: بعد از گیگز در منچستریونایتد بازیکنی با استعداد یانوزای ندیده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکی بات: بعد از گیگز در منچستریونایتد بازیکنی با استعداد یانوزای ندیده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید