همه چیز درباره سنتوسا سنگاپور

به گزارش مجله افتخار، سنتوسا سنگاپور یکی از مهمترین دیدنی های این کشور کوچک به تعداد می رود که این منطقه سبب جلب توجه بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا شده و هر ساله شاهد برگزاری تور های متعددی به این کشور هستیم. سنتوسا نام جزیره ای در کشور سنگاپور می باشد که امروزه به یک مرکز تفریحی وسیع در این کشور تبدیل شده و خواهید توانست برترین و لذت بخش ترین تفریحات را در آن تجربه نمایید. بی شک گشت و گذار در یک هوای ملایم و لذت بردن از تفریحات دریایی می تواند برترین لحظات از زندگیتان را رقم بزند و سنتوسا سنگاپور به شما یاری خواهد نمود که یک سفر تفریحی همراه خانواده و دوستان خود داشته و نادیده ها را امتحان کنید. برای دسترسی به این جزیره راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و از جمله این راه ها می توان به مترو، اتوبوس، تاکسی، تله کابین، دوچرخه و پیاده روی اشاره نمود. سوار شدن به تله کابین سنتوسا به خودی خود به اسم یکی از تفریحات این جزیره به تعداد می رود و می توانید نمای شهر و جزیره را از بالا به خوبی مشاهده نمایید. در ادامه شما را با بعضی از مهمترین تفریحات این جزیره بی مانند آشنا نموده ایم:

همه چیز درباره سنتوسا سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

سنگاپور یکی از کشور هایی است که شاید کمتر در میان کشور های گردشگری دیده شده اما باید بدانید که این کشور کوچک آسیایی، جاذبه های متعددی را در خود جای داده که گشت و گذار در آنها می تواند برای همگان لذت بخش باشد. سنتوسا یکی از مراکز سرگرمیی سنگاپور می باشد که سراسر خنده و سرگرمی را در آن تجربه خواهید کرد و هر آنچه که از یک منطقه سرگرمیی انتظار دارید در این جزیره مشاهده خواهید کرد. سرگرمیاتی که در سنتوسا سنگاپور شاهد هستیم را نمی توانید در یک روز انجام دهید و حداقل باید دو روز از سفر خود را به گشت و گذار در این جزیره زیبا و دیدنی اختصاص دهید. این منطقه محل مناسبی برای گرد هم آیی مردم سنگاپور هم می باشد و بسیاری از مردم محلی این کشور هم در این جزیره به سرگرمی کردن می پردازند. بازدید از سنتوسا در سنگاپور به کلیه گردشگرانی که سنگاپور را به اسم هدف انتخاب نموده اند توصیه می گردد و باید بدانید که این جزیره سرگرمیی مناسب برای انواع سنین بوده و به همین علت می توانید به همراه یک گروه خانوادگی و یا اکیپ محبت آمیز از سرگرمیات این جزیره نهایت لذت را ببرید.

موقعیت سنتوسا سنگاپور

همانطور که می دانید قسمت جنوبی سنگاپور تشکیل شده از دریا می باشد و سنتوسا نام جزیره ای است که در این بخش سنگاپور واقع شده و به یک مرکز بزرگ سرگرمیی در این کشور بدل شده است. سنتوسا به وسیله یک جاده ماشین رو، تراموا، مونوریل و جهت پیاده روی به شهر متصل شده و دسترسی به آن ساده خواهد بود. این جزیره سواحل متعدد و زیبایی را در اطراف خود جای داده و یکی از معروف ترین ها را می توان ساحل تانجونگ دانست که این ساحل برای یک پیک نیک بدون دردسر و آرام مناسب خواهد بود. جزیره سنتوسا ابتدا به اسم قلعه نظامی انگلیس شناخته می شد اما امروزه به اسم یک منطقه مناسب برای سرگرمیات شناخته شده و هتل ها و مراکز خدماتی بسیاری را در قلب خود جای داده و می توانید برترین لحظات را در آن سپری نمایید. تماشای دریا از سواحل زیبای سنتوسا را هم به هیچ وجه نباید از دست بدهید و تماشای بنا های لوکس و مدرن جزیره می تواند برترین لذت را برایتان داشته باشد.

سرگرمیات سنتوسا سنگاپور

در جزیره سنتوسا سنگاپور می توانید جاذبه های متنوعی را هدف قرار دهید که هر یک از این سرگرمیات ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و برای گروه سنی مختلفی مناسب خواهند بود. بعضی از سرگرمیاتی که در این جزیره عقل و هوش از سرتان خواهند برد مختص سنین جوانان و بعضی منحصر به بچه ها هستند و به همین علت می توانید بچه ها خود را به مسئولین مراکز سرگرمیی مربوطه سپرده و خود به گشت و گذار راحت تر در جزیره بپردازید. طبیعت به خودی خود می تواند سبب جلب نظر مسافران گردد و یک نشستن ساده بر روی نیمکت ها و تماشای شور و تکاپو مردم، می تواند اوج لذت را برایتان داشته باشد. بعضی از مهمترین سرگرمیات سنتوسا سنگاپور از قرار زیر هستند:

آکواریوم سنگاپور

آکواریوم سنگاپور سراسر از ماهی های بی خطر تشکیل شده و تماشای رنگارنگی این آکواریوم می تواند لذت سفر را دوچندان سازد و این لذت زمانی تکمیل خواهد شد که دنیای ماهی ها را از نزدیک لمس نمایید و به همین منظور امکان غواصی در کنار ماهی ها به شما داده خواهد شد و می توانید اوج هیجان و لذت را با شنا کردن در کنار ماهی ها داشته باشید.

پارک آبی کو

یکی دیگر از مراکز سرگرمیی سنتوسا سنگاپور که 3 الی 7 ساعت از وقت شما را خواهد گرفت پارک آبی ماجراجویی کو می باشد. در این پارک انواع سرسره های هیجانی و چاله های فضایی تعبیه شده و اوج سرعت را در یک فضای مفرح تجربه خواهید کرد. حوضچه ها و سرسره های مخصوص بچه ها هم سبب اطمینان شما از کودکتان خواهد شد.

موزه تصاویر سنگاپور

این موزه همانطور که از نام آن پیداست تشکیل شده از تصاویری از تاریخ و فرهنگ سنگاپور می باشد و می توانید انواع دوره های حکومتی سنگاپور را با یک گشت در موزه تصاویر مورد آنالیز قرار دهید.

بندر دنیای عجایب گمشده

یکی دیگر از برترین جاذبه های سنتوزا سنگاپور، بندر دنیای عجایب گمشده می باشد که در این بندر می توانید از انواع سرگرمیات دریایی لذت ببرید. امیدواریم از این مطلب نهایت لذت را برده باشید

منبع: دلتابان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1702

به "همه چیز درباره سنتوسا سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سنتوسا سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید