تور ارزان چین: هواپیمای برقی و خودران چینی پرواز کرد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران به نقل از الکترک، شرکت نوپای اتوفلایت بیان کرد به طور موفقیت آمیز نخستین پرواز هواپیمای V1500M با ظرفیت 4 سرنشین را تکمیل نموده است. این هواپیمای عمود پرواز برقی (eVTOL) مجهز به فناوری خودران است و هم اکنون می تواند با یک بار شارژ 250 کیلومتر طی کند.

تور ارزان چین: هواپیمای برقی و خودران چینی پرواز کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

V1500M در نمایشگاه هوایی چین رونمایی شده است. این وسیله نقلیه هوایی عمود پرواز برخلاف نمونه های اولیه پیشرفته در این شرکت به طور خاص برای حمل ونقل مسافران در فضای هوای شهری طراحی شده است.

طبق اطلاعات موجود این وسیله نقلیه برقی می تواند 4 مسافر و بار تا حداکثر وزن 3307 پوند را حمل کند. بدنه وسیله نقلیه از جنس فیبرکربنی و قادر به حمل 10 موتورالکتریکی و 10 پروانه است که بالای کابین نصب شده اند.

هواپیمای عمودپرواز مذکور با استفاده از 2 پروانه پشتی به سمت جلو پرواز می نماید. بعلاوه سرعت آن 200 کیلومتر برساعت است.

در کنار این موارد اتوفلایت وسیله نقلیه هوایی خودران مذکور را با 4 پایه فرود طراحی نموده است تا اندازه پیچیدگی آن را کاهش دهد و از سوی دیگر از افزایش وزن و هزینه اجتناب کند.

شرکت مذکور 5 سال قبل در شانگهای و به عنوان یک واحد متخصص در توسعه و تحقیقات پروازهای خودران و فناوری eVTOL تأسیس شد. از آن موقع تا به امروز این شرکت به طور موفقیت آمیز 3 هواپیمای عمودپرواز برقی را رونمایی نموده و فراوری انبوه V50 White Shark UAV را شروع نموده است.

اتوفلایت خواستار دریافت گواهینامه های مربوطه برای این وسیله نقلیه هوایی است زیرا این کشور در حال توسعه حمل ونقل هوایی شهری خود است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1826

به "تور ارزان چین: هواپیمای برقی و خودران چینی پرواز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: هواپیمای برقی و خودران چینی پرواز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید