هوای پرگرد و غبار را با فیلترهای نانویی تصفیه کنید

به گزارش مجله افتخار، شرکت پیغام پرشین پردیس دستگاه تصفیه هوا مجهز به فیلترهای نانویی ساخته است که می تواند علاوه حذف ذرات معلق در هوا، میکروب ها را نیز از بین ببرد.

هوای پرگرد و غبار را با فیلترهای نانویی تصفیه کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت پیغام پرشین پردیس در دستگاه تصفیه هوای خود موسوم به نیلا ایر، از دو نوع فیلتر الیاف حاوی نانوذرات و فیلتر کربنی زئولیتی استفاده می نماید. براساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه قابلیت حذف گاز های سمی و ذرات معلق را دارد. نتایج آزمایش های صورت گرفته نشان می دهد که عملکرد سیستم ضدمیکروبی اولتراسونیک این شرکت قابلیت کاهش 100 برابری بار میکروبی را دارد.

شرکت پیغام پرشین پردیس در سال 1400 پیروز به فراوری و عرضه بیش از 1500 دستگاه تصفیه هوا در شهر تهران شده است.

در بعضی از محصولات تصفیه هوا بدون توجه به عوارض خطرناک روش های بکار رفته و فقط با اهداف تجاری، اقدام به فروش محصولاتی می گردد که استفاده آن ها عوارض بیشتر نسبت به خود آلاینده های هوا دارد. از این رو پیغام پرشین پردیس با نگاه به طبیعت و روش های آن در حذف آلاینده ها اقدام به توسعه و عرضه دستگاه تصفیه هوایی کرده است که برای کاربر بی خطر است. این محصول که شبیه ساز باران است بر اساس فراوری ذرات آب باردار کار می نماید و لذا فقط با آب کار می نماید و هیچ گونه ماده سمی و پرتوی مضرری در محیط استفاده آزاد نمی نماید. مقدار مصرف آب این دستگاه در روز 1.5 لیتر است.

پیغام پرشین پردیس به طور پیوسته در حال تحقیق و توسعه بر روی روش های نوین و بی خطر برای حفظ سلامتی مصرف کنندگان است. این فناوری به صورت اختراعی در داخل کشور به ثبت رسیده و پتنت مربوط به آن برای ثبت در دفتر اختراعات امریکا ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2047

به "هوای پرگرد و غبار را با فیلترهای نانویی تصفیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای پرگرد و غبار را با فیلترهای نانویی تصفیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید