واکنش والورده بعد از پیروزی برابر اینتر

به گزارش مجله افتخار، سرمربی بارسلونا بازی برابر اینتر را سخت توصیف کرد و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

واکنش والورده بعد از پیروزی برابر اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار دوم خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ از اینتر پذیرایی کرد. آبی اناری ها در این دیدار با یک گل عقب افتادند اما در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز بازی شدند تا نخستین سه امتیاز خود را کسب نمایند.

والورده در نشست خبری بعد از بازی گفت: گلی که اینتر به ثمر رساند باعث شد تا شرایط برای ما سخت گردد. اینتر تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. آنها در فصل جاری نتایج خوبی کسب نموده اند و در صدر جدول رده بندی رقابت های سری آ قرار دارند. نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم و آنها بهتر از ما بودند.

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم. گلی بد و زود هنگامی دریافت کردیم اما امید خود را از دست ندادیم و به بازی برگشتیم. در نیمه نخست اینتر ما را از اذیت کرد اما خوشبختانه تحلیل خوبی از بازی داشتیم و در نیمه دوم توانستیم فرصت های خوبی را خلق کنیم.

والورده ادامه داد: در کل بازی خوبی بود و براین باور هستم که با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. در نیمه نخست اینتر می توانست بیشتر از یک گل به ثمر برساند و ما توازن لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

سرمربی بارسلونا در انتها گفت: برای پیروز شدن در این دیدار احتیاج به انقلاب داشتیم. با حضور بوسکتس، دی یانگ و آرتور نبض بازی را در میانه میدان به دست گرفتیم. دفاع اینتر مستحکم بود اما بازی هجومی ما جواب داد و دو بار دروازه این تیم را باز کردیم تا در نهایت با شایستگی به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 430

به "واکنش والورده بعد از پیروزی برابر اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش والورده بعد از پیروزی برابر اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید