ویروس کرونا وارد کنگره جهانی موبایل شد ، ال جی و زد تی ای در نمایشگاه سالانه بارسلون شرکت نمی کنند

به گزارش مجله افتخار، از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، تولیدات مختلف چین تحت تاثیر قرار گرفته اند. اما از آنجا که تعداد افراد آلوده در سراسر جهان رو به افزایش است، نگرانی های مرتبط با ویروس کرونا از سطح مردم عادی فراتر رفته و به سطح شرکت های غیرچینی نیز رسیده است.

ویروس کرونا وارد کنگره جهانی موبایل شد ، ال جی و زد تی ای در نمایشگاه سالانه بارسلون شرکت نمی کنند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برندهای ال جی و زد تی ای امروز اعلام کرده اند که قصد دارند از کنگره جهانی موبایل کناره گیری کنند. کنگره جهانی موبایل بزرگترین نمایشگاه سالانه موبایل در جهان است که در انتها ماه جاری در بارسلون، اسپانیا برگزار می شود.

سخنگوی زد تی ای با استناد به تأثیرات ثانویه شیوع ویروس و همچنین موارد عملی شامل تأخیر در سفر و دریافت ویزا، تاکید کرد که این موارد باعث می شوند که نمایشگاه سالانه بارسلون لغو شود. از طرف دیگر ، ال جی بیانیه ای صادر کرد که توضیح می دهد تصمیم گرفته شده است از حضور در نمایشگاه های بین المللی و شرکت در کنگره جهانی موبایل 2020 که مستقیما با سلامت کارمندان ، شرکا و مشتریان در ارتباط است صرف نظر شود.

به گفته این شرکت: این تصمیم خطر بزرگی را از ال جی دور می کند چرا که مانع از این می شود که صدها کارمند ال جی در مسافرت های بین المللی با ویروس کرونا رو به رو شوند.

در همین حال ، انجمن GSM (GSMA) ، که سازمان دهنده کنگره جهانی موبایل است ، بیانیه ای صادر کرده و اعلام کرده که با توجه به این که تا این لحظه کنگره کوچکترین آسیبی از ویروس ندیده است، بر اساس برنامه ریزی قبلی به ادامه جهت خواهد پرداخت.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 765

به "ویروس کرونا وارد کنگره جهانی موبایل شد ، ال جی و زد تی ای در نمایشگاه سالانه بارسلون شرکت نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا وارد کنگره جهانی موبایل شد ، ال جی و زد تی ای در نمایشگاه سالانه بارسلون شرکت نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید