پارک پردیسان یکی از تفریحگاه های شهر تهران به شمار می رود

به گزارش مجله افتخار، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، پارک پردیسان یکی از تفریحگاه های شهر تهران به شمار می رود.

پارک پردیسان یکی از تفریحگاه های شهر تهران به شمار می رود

پارک جنگلی پردیسان یکی از پارکهای جنگلی مرکز است که نسبت به سایر بوستان های جنگلی تهران قدمت کمتری دارد اما میان گردشگران بسیار محبوب است. مساحت این بوستان جنگلی به حدود 275 هکتار می رسد و در شمال غربی شهر تهران واقع شده است. دسترسی مناسب به پارک جنگلی پردیسان از بزرگراه های اطراف آن سبب استقبال زیاد گردشگران از این پارک در طول سال می گردد. از بخشهای پرطرفدار پارک جنگلی پردیسان میتوان به موزه تنوع زیستی، موزه آب اشاره نمود که بازدید از آنها در فصل سرد سال نیز خالی از لطف نیست. پارک جنگلی پردیسان را همگان با عنوان پارک بدون دخانیات می شناسند.

در پارک جنگلی پردیسان امکاناتی مانند مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین های ورزشی، بوفه، پارکینگ و سرویس های بهداشتی متعدد را تعبیه نموده اند. این پارک در نقطه ای مرتفع و بادگیر واقع شده است. پس، برای گردش زمستانی در این بوستان جنگلی پوشش مناسب داشته باشید. بزرگراه های همت، حکیم و شیخ فضل الله در اطراف پارک پردیسان دسترسی به این پارک را میسر می نمایند. بزرگراه یادگار امام (ره) این پارک را به دو قسمت تقسیم نموده و دو بخش آن با پلی به یکدیگر متصل می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2166

به "پارک پردیسان یکی از تفریحگاه های شهر تهران به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک پردیسان یکی از تفریحگاه های شهر تهران به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید