پاشا شکارچی خونسرد دختران!

به گزارش مجله افتخار، خودش را پاشا معرفی می کرد و با وعده دروغین ازدواج پا پیش می گذاشت. اگر تیرش به سنگ می خورد با استفاده از دو گوشی تلفن همراهش، حقه ساده ای را به کار می بست و از دختران اخاذی می کرد!

پاشا شکارچی خونسرد دختران!

به گزارش خبرنگاران، پرونده پاشا از اوایل بهمن سال جاری در کلانتری 139 مرزداران باز شد. دختر جوانی با مراجعه به این کلانتری پرده از جنایت های پاشا برداشت: سوم دی ماه قبل از رفتن به کلاس زبان به پاساژ تیراژه رفتم. پسر جوانی با خودروی سفید شیشه دودی جلوی پایم ترمز زد. تصور می کردم مسافرکش است و سوار ماشینش شدم. در راه راننده خودش را پاشا معرفی کرد و کارت ملی اش را برای جلب اعتماد من نشان داد. گفت که قصد دوستی دارد. وقتی دست رد به سینه اش زدم مرا پیاده کرد. اما وقتی پیاده شدم متوجه شدم هر دو گوشی موبایلم که در کیف دستی ام بود، نیست!

در پی این شکایت، کارآگاهان پلیس مشخصات پاشا را از شاکی پرونده گرفتند و پاشا دستگیر کردند. با دستگیری پاشا همه چیز برای پلیس روشن شد. پاشا در اداره آگاهی گفت: سال 92 کارت ملی ام گم شد. این هم استعلام مفقودی آن. در این چند ماه بارها دستگیر شده ام! به جرم آزار و اذیت دختران. همه از آن کارت مفقودی حرف می زنند. بعد از این اظهارت، پاشا مقابل شاکی پرونده نهاده شد و بی گناهی اش ثابت شد.

روزنامه ایران نوشت: با روشن شدن موضوع، پلیس در پی راننده جوانی بود که با هویت جعلی پاشا دست به اخاذی از دختران می زد.

در این میان پای شاکی دیگری به پرونده باز شد. شاکی می گفت پاشا نه تنها از او اخاذی نموده بلکه او را مورد آزار و اذیت هم قرار داده است: چندی پیش به وسیله شبکه های اجتماعی با پسر جوانی که خودش را پاشا معرفی می کرد آشنا شدم. اولش با مکالمه تلفنی اما بعد به هم نزدیک تر شدیم. پاشا وانمود می کرد که عاشق من است و می خواهد با من ازدواج کند. یک روز به بهانه اینکه می خواهد همسر آینده اش را به خانواده اش معرفی کند مرا به مخفیگاهش در منطقه پونک کشاند.

وقتی وارد خانه شدیم پاشا تنها بود و با تهدید چاقو و نادیده گرفتن اشک هایم مرا هدف نیت شوم خود قرار داد. از من فیلم و عکس گرفت. تهدیدم کرد و با این روش مدتی است ازمن حق سکوت می گیرد. اما دیگر عاصی شدم و آمده ام به اداره پلیس تا از این تبهکار شکایت کنم.

کم کم پای چند شاکی دیگر به پرونده پاشا باز شد که پاشا درست با روش های مشابه از آنها بعد از آزار و اذیت و تهیه فیلم و عکس، اخاذی می کرد.

شاکیان با اظهارات شان سرنخ هایی را در اختیار پلیس قرار دادند. کارآگاهان با جمع بندی جزئیات توانستند شکارچی پلید دختران را شناسایی نمایند. پاشا قلابی، 12 بهمن ماه در مخفیگاهش دستگیر و ارابه دودی اش در پارکینگ کشف و توقیف شد.

نام او وحید است و 33 ساله. از تبهکاران قدیمی که چند بار به جرم آدم ربایی، اخاذی، سرقت و... دستگیر شده است. این تبهکار که خیلی خونسرد برخورد می نماید، گویی که جرمش چندان سنگین نیست در بازپرسی ها گفت: 18 ماه پیش کارت ملی فردی به نام پاشا را حوالی میدان صنعت پیدا کردم. از آن زمان از این هویت جعلی سوء استفاده کردم. حتی خانه ای که اجاره کردم هم به نام پاشا است.

در این مدت با فریب دختران جوان با آنها دوست

می شدم. به شان می گفتم قصدم ازدواج است. اگر باور می کردند به بهانه ای آنها را به مخفیگاهم می کشاندم. در ورودی خانه ام را به گونه ای تغییر داده بودم که از داخل به هیچ عنوان باز نمی شد و دستگیره ای نداشت تا دختران امکان فرار از آن را نداشته باشد. از آنها فیلم تهیه می کردم و با این تهدید ازشان باجگیری می کردم.

آن دخترهایی که حرفم را باور نمی کردند و نمی توانستم به مخفیگاه بکشانم شان با حقه ای گوشی های موبایل شان را می دزدیدم. من همواره دو گوشی موبایل به همراه دارم. هر دو شماره ام را به نام بابا ذخیره نموده ام. وقتی احساس می کردم که طعمه ام به دام نمی افتد و به مخفیگاه نمی آید با یکی از گوشی ها به گوشی دیگرم زنگ می زدم. شماره و نام بابا می افتاد روی صفحه گوشی، جواب می دادم و وانمود می کردم که پدرم درست پشت سرمان است و تعقیب مان نموده است. دخترها هم از ترس زود پیاده می شدند، درحالی که کیف و گوشی موبایل شان را فراموش می کردند...با توجه به احتمال اینکه وحید با این دو شگردش دختران زیادی را فریب داده است پلیس از کسانی که در دام این تبهکار افتاده اند خواست تا به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران واقع در جنت آباد مراجعه نمایند.

منبع: سرنخ. دوهفته نامه حوادث و شگفتی ها. شنبه1 اسفند 1394.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2192

به "پاشا شکارچی خونسرد دختران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشا شکارچی خونسرد دختران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید