پلیس هلند اعتراضات علیه محدودیت های کرونایی را سرکوب کرد

به گزارش مجله افتخار، پلیس ضد شورش هلند با استفاده از ماشین آبپاش و باتوم، معترضان علیه محدودیت های کرونایی را متفرق و سرکوب نموده است.

پلیس هلند اعتراضات علیه محدودیت های کرونایی را سرکوب کرد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، هزاران نفر از معترضان که در شهر لاهه یک روز قبل از انتخابات ملی و سراسری هلند در مخالفت با محدودیت های کرونایی تجمع نموده بودند، توسط پلیس ضد شورش این کشور سرکوب و متفرق شدند.

بر اساس این گزارش، پلیس هلند با استفاده از توپ آبپاش و باتوم معترضان را سرکوب و متفرق نموده است.

پلیس هلند پس از آن به سوی معترضان حمله ور شد که آنها قوانین مربوط به رعایت فاصله اجتماعی و هشدارهای پلیس برای متفرق شدن را نادیده گرفتند.

هنوز گزارشی از زخمی شدن کسی در این تجمع منتشر نشده ولی رسانه های خبری هلندی از بازداشت چندین نفر در این تجمع خبر داده اند.

مقام های هلندی خدمات قطار در شهر لاهه را متوقف کردند تا مانع از رسیدن معترضان بیشتر به این شهر شوند. پلیس در ابتدا با بلندگو به معترضان هشدار داد که این تجمع خاتمه یافته و باید به خانه برگردند، در غیر این صورت اگر لازم باشد، با توسل به زور معترضان را متفرق می نماید.

هلند از اواخر ژانویه تدابیر سختگیرانه ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده و تجمع بیشتر از دو نفر را ممنوع اعلام نموده است. هلند برای نخستین بار از جنگ جهانی دوم، مقررات منع رفت و آمد شبانه وضع نموده است.

رای گیری سراسری در هلند روز دوشنبه شروع می گردد و این انتخابات 3 روز ادامه خواهد داشت تا مانع از تجمع گسترده مردم در مراکز رای گیری گردد.

پیش بینی می گردد حزب محافظه کار مارک روته نخست وزیر هلند برای یک دوره 4 ساله دیگر قدرت را در دست بگیرد.

هلند با جمعیت 17 میلیون نفری تا به امروز 1.1 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده و بیش از 16 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1451

به "پلیس هلند اعتراضات علیه محدودیت های کرونایی را سرکوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس هلند اعتراضات علیه محدودیت های کرونایی را سرکوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید