پیگیری بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان گردشگری در کمیسیون مالی مجلس

به گزارش مجله افتخار، رئیس کمیسیون مالی مجلس با اشاره به اینکه از حوزه گردشگری در کشور کمترین استفاده می گردد، گفت: بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان گردشگری مدنظر است و در کمیسیون مالی مجلس آن را پیگیری می کنیم.

پیگیری بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان گردشگری در کمیسیون مالی مجلس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا از تبریز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امشب در آئین اختتامیه جشنواره سفره ایرانی منطقه پنج کشور در کرمان اظهار داشت: کمیسیون گردشگری اتاق کرمان بسیار فعال است و در سال های اخیر با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از حوزه گردشگری در کشور کمترین استفاده می گردد گفت: امروزه بسیاری از کشور های جهان درآمدهای خود را از صنعت گردشگری تامین می نمایند.

رئیس کمیسیون مالی مجلس با بیان اینکه نگاه ما به گردشگری باید به عنوان یک مجموعه ای باشد که با کمترین هزینه بیشترین درآمدزایی را دارد، اضافه نمود: بازنگری قانون مالیات بر ارزش اضافه نموده برای فعالان گردشگری مدنظر است و در کمیسیون مالی مجلس آن را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش هایی از اصلاحیه دولت در لایحه بودجه قابل بازنگری است، خاطر نشان کرد: این قانون در بخش های مختلف باید تغییر کند و در حوزه ارزش اضافه نموده خدمات گردشگری باید بازنگری گردد تا شاهد رونق گردشگری باشیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه در حال آنالیز برنامه ششم توسعه در مجلس هستیم، گفت: فعلا مجلس تعطیلی ندارد و خوشبختانه پیشنهادات خوبی برای بحث گردشگری کشور آمده و خبرهای خوبی در راه است و تمام سعی ما بر این است که دغدغه فعالان حوزه گردشگری را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان بیشترین ثبت جهانی میراث را در کشور دارد، اضافه نمود: استان کرمان جزو سه استان پایلوت اقتصاد مصاومتی در کشور است و از برنامه ها و طرح های گردشگری در استان کرمان که قابلیت اجرا داشته باشد، حمایت و استقبال می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور سفرای کشورهای اروپایی و جنوب شرقی آسیا در کرمان انجام شده است، اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان پیگیری و همایشی با این عنوان در کرمان برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 696

به "پیگیری بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان گردشگری در کمیسیون مالی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان گردشگری در کمیسیون مالی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید