چرا پرسپولیس بی خیال میلاد زکی پور شد؟

به گزارش مجله افتخار، محمد محمدی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سید جلال حسینی گفت: او از هم نسلان ما است، افتخار این را داشتیم که چند سالی در تیم ملی کنارش بودیم. امروز هم در خدمتش بودیم، یک کار ارزشمند در بحث زیرساختی انجام داد، امیدوارم این اتفاقات حمایت شوند تا بقیه ورزشکاران هم در این زمینه سرمایه گذاری نمایند.

چرا پرسپولیس بی خیال میلاد زکی پور شد؟

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد واریزی این باشگاه به حساب شهرخودرو و بعلاوه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مطرح نمود: پنجره به خاطر استوکس بسته بود، تمام تلاشمان را می کنیم، دینی که به گردنمان است پرداخت کنیم و بتوانیم در موقع لازم پنجره را باز کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد مذاکراتی با سجاد شهباززاده اجرا شده و بعلاوه میلاد زکی پور از فهرست خارج شده، گفت: بر اساس احتیاج های کادر فنی و ضعف های سال گذشته بازیکن می گیریم، تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی را به محض نهایی شدن اعلام می کنیم.

محمدی در مورد مذاکره با امید نورافکن گفت: او قرارداد دارد، صحبتی نشده، نورافکن بازیکن توانمندی است، اما با بازیکنی که تحت قرارداد است نمی توانیم صحبت کنیم. میلاد زکی پور مدنظر نبود، اما صحبت هایی در مورد شهباززاده صورت گرفته بود.

وی در مورد اینکه آیا انتقال زکی پور به خاطر فشار طرفداران صورت نگرفت و یا اینکه از ابتدا در فهرست حضور نداشت، مطرح نمود: وقتی اتفاقی نیفتاده اجازه بدهیم دیگر در موردش صحبت نکنیم. بالاخره ما بعضی حساسیت ها را در نظر می گیریم و سعی می کنیم طرفدارانمان هم راضی باشند.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا یحیی گل محمدی فهرست خروجی ارائه داده، مطرح نمود: خیر، هنوز هیچ فهرستی ارائه نداده است.

محمدی در مورد شایعاتی که پیرامون جذب یک بازیکن خارجی مطرح شده، مطرح نمود: به بازیکن خارجی احتیاج داریم، قطعا بر اساس احتیاج های باشگاه سعی می کنیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم.

وی در مورد جدایی داوود فنایی و شرایط مربی دروازه بان های تیم گفت: این مسئله هم در حیطه وظایف یحیی گل محمدی بود. از اول هم به ما اعلام نمود خودم با اعضای کادر فنی صحبت می کنم تا ببینیم به چه جمع بندی می رسیم. تا الان به این جمع بندی رسیدم که دیگر در خدمت فنایی و رحیم پور (بدنساز تیم) نباشیم. از هر دو آن ها تشکر می کنم، سال های خوبی را در کنار باشگاه پرسپولیس بودند و بسیار زحمت کشیدند. برایشان آرزوی سلامتی دارم، اما متاسفانه سال جاری نمی توانیم در خدمتشان باشیم. جایگزین آن ها را هم قرار است گل محمدی ظرف 48 ساعت آینده به باشگاه معرفی کند تا مذاکره کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط سید جلال حسینی گفت: او بزرگ تیم است، مطمئنا تمام تلاشمان این است که شأن سید جلال حفظ گردد، ان شاءالله با صحبتی که گل محمدی و حسینی انجام می دهند، تصمیم خوبی می گیریم.

محمدی در مورد جدایی حامد لک و اینکه او اولین خروجی پرسپولیس محسوب می گردد، توضیح داد: حامد جزو گلر های خوب ما است، ظرف دو سه سال اخیر بین 5 گلر برتر ایران قرار داشت. همواره کاندید حضور در تیم ملی بوده، اما به هر حال با نقل و انتقالاتی که صورت گرفت، او قطعا به فکر آینده اش بوده و دوست داشته به جایی برود که بازی کند. مطمئنا با توانمندی که دارد می تواند به هر تیمی یاری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2048

به "چرا پرسپولیس بی خیال میلاد زکی پور شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیس بی خیال میلاد زکی پور شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید