چلسی مغلوب اورتون شد

به گزارش مجله افتخار، تهران - خبرنگاران - بازیکنان تیم چلسی یکشنبه شب و در ادامه برگزاری رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره درحالی مغلوب اورتون شدند که به پیروزی در این دیدار نیاز فراوان داشتند.

چلسی مغلوب اورتون شد

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان مائوریتسو ساری که برای بقا در جمع شش تیم برتر لیگ جزیره و کم کردن فاصله خود با صدر جدول بر روی امتیازات این دیدار حساب ویژه ای باز کرده بودند با ارائه یک بازی صد درصد هجومی به دنبال پیروزی در این میدان بودند اما در عمل ناپیروز بوده و با غافلگیری مقابل حریف خود شکست خوردند.

بازیکنان چلسی در بیش از 64 درصد زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار خود داشتند، آنان 13 حمله پیروز بر روی دروازه حریف طراحی کرده که چهار حمله آنان در چارچوب اما با بدشانسی هیچ کدام از موقعیت های به دست آمده به گل تبدیل نشد.

در این دیدار که در ورزشگاه گودیسون پارک شهر لیورپول برگزار شد بازیکنان تیم میزبان با نتیجه دو بر صفر حریف نامدار خود را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند دیدار برابر یکی از تیم های مهم لیگ برتر را از آن خود کردند.

ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون در دقیقه 49 و گیلوی سیگرسون ایسلندی گل های این تیم را در دقیقه 72 درون دروازه تیم چلسی جای دادند و نام خود را درجمع گلزنان به این تیم نامدار ثبت کردند.

تیم چلسی هر چند در این دیدار شکست خورد اما با 57 امتیاز همچنان رده ششم را در اختیار خود نگاه داشت.

این درحالی است که بازیکنان تیم اورتون با کسب هر سه امتیاز این دیدار تیم خود را 40 امتیازی کرده و با یک پله صعود به رده یازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کردند.

تیم لیورپول ساعتی قبل با رجحان برابر تیم فولهام 76 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم منچسترسیتی، بار دیگر در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

شبد**ورزشی **9144**1379

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 170

به "چلسی مغلوب اورتون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی مغلوب اورتون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید