کاهش شدت باد در چابهار و کنارک

به گزارش مجله افتخار، مدیر کل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از سه بامداد امروز از شدت باد در چابهار و کنارک نسبت به روز گذشته کاسته شده است.

کاهش شدت باد در چابهار و کنارک

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، شهرکی مدیر کل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تا به امروز نزدیک به هفتاد میلمتر در حوزه چابهار، بیش از 74 میلیمتر در ریمدان بارندگی گزارش شده است.

وی اضافه نمود: دیشب قطعی ها برق داشتیم، اما الان مسائل رفع شده است.

مدیر کل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان اضافه نمود: راستا های مسدود شده به ریمدان و بریس نگور هم با فروکش کردن آب تا ساعاتی دیگر به شرایط مطلوب تری خواهند رسید.

شهرکی همچنان تاکید نمود: صیادان تا زمانی که شرایط نرمال گردد از هر گونه فعالیت دریایی پرهیز نمایند.

مدیر کل ستاد بحران استان ادامه داد : چرخنده شاهین از چیزی که پیش بینی شده بود زودتر از سواحل ما دورشدو به سمت کشور عمان رفته است.

شهرکی اضافه نمود: روز گذشته یک لنج صیادی به جهت نقص فنی در حین ورود به اسکله پسابندر متوقف می گردد که درپی آن بدون هماهنگی یک لنج دیگر برای نجات آن می رود.

وی ادامه داد:در حین برگشت دو لنج به دیوار صخره ای در راستا برخورد می نمایند و متاسفانه هر دو لنج غرق می شوند.

مدیر کل ستاد بحران استان اضافه نمود: چهل نفر آمار اولیه صیادان این دو لنج بودند که 35 نفر به سلامت برگشتند و پنج نفر دیگر بر اساس حدس و گمان مفقود شدند و از دیروز تا این لحظه تیم های امداد و نجات همه پای کار هستند که اگر صحت داشته باشد بتوانیم این افراد را پیدا کنیم.

بعلاوه به گفته ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان: اکنون توفان در فاصله حدود 180 کیلومتری چابهار واقع شده است و با سرعت حدود 10 کیلومتر برساعت به سمت جنوب غرب و سواحل کشور عمان در حرکت است.

ملاشاهی تاکید نمود: فاصله گرفتن توفان از سواحل جنوب استان به معنی انتها شرایط مخاطره آمیز نیست، همچنان شرایط دریای عمان برای فعالیت های دریایی به شدت نامناسب است و توصیه می گردد تا زمان عادی شدن شرایط همچنان فعالیت های دریایی ممنوع باشد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1774

به "کاهش شدت باد در چابهار و کنارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شدت باد در چابهار و کنارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید