کاهش عمدی سرعت قطار ها به وسیله راهبران مترو، نسبت ناروا به این قشر زحمت کش است

به گزارش مجله افتخار، شایسته اصل گفت: تمامی کارکنان مترو و بخصوص راهبران قطار در خدمت رسانی به شهروندان و مسافران با وجدان کاری و علاقه قلبی کار می نمایند و تا این لحظه با رصد و آنالیز دقیق حرکت قطار ها و خدمات متروی تهران شاهد هیچ گونه کارشکنی و یا کم کاری از سوی کارکنان و پرسنل مترو نبودیم.

کاهش عمدی سرعت قطار ها به وسیله راهبران مترو، نسبت ناروا به این قشر زحمت کش است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل با تاکید بر اینکه اعتبار متروی تهران خط قرمز تمام کارکنان این مجموعه است و اقداماتی از قبیل کم کردن عمدی سرعت قطار، خاموش کردن تهویه واگن ها و یا ایستگاه ها به دور از اخلاق و مرام این پرسنل زحمت کش است گفت: تا این لحظه با وجود رصد کامل خدمات مترو، هیچ موردی در این زمینه ها مشاهده نشده است.

وی اضافه نمود: تمامی کارکنان شرکت بهره برداری مترو به ویژه حوزه عملیات اعم از تکنسین ها، فنی و تعمیرات و نگهداری امور ایستگاه ها و بخصوص راهبران قطار با وجود بعضی گلایه های صنفی و پیگیری حقوق و مزایای خود، در خدمت رسانی به شهروندان و مسافران با وجدان کاری و علاقه قلبی کار می نمایند و تا این لحظه شاهد هیچ موردی از کارشکنی و کم کاری نبودیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه توضیح داد: به عنوان عضوی از خانوادهٔ بزرگ شرکت بهره برداری متروی تهران انتصاب چنین مسائلی را به راهبران مترو به دور از انصاف و اخلاق می دانم و شهروندان عزیزهم شاهد این مدعا هستند.

شایسته گفت: کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران با وجود کاستی های موجود در زمینه های اقتصادی، زیرساختی و قطعات با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و با کوشش مضاعف به ارائه خدمات حمل ونقل عمومی می پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2040

به "کاهش عمدی سرعت قطار ها به وسیله راهبران مترو، نسبت ناروا به این قشر زحمت کش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش عمدی سرعت قطار ها به وسیله راهبران مترو، نسبت ناروا به این قشر زحمت کش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید