کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم بیضایی به چاپ 18 رسید

به گزارش مجله افتخار، کتاب تو شهید نمی شوی روایت هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی، با استقبال مخاطبان به چاپ هجدهم رسید.

کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم بیضایی به چاپ 18 رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ درجدول از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب زندگینامه شهید بیضایی که از سری کتاب های تاریخ شفاهی جبهه مقاومت اسلامی است، پس از دو سال برای هجدهمین بار تجدید چاپ شده است. این کتاب به همت انتشارات راه یار تهیه و منتشر شده است و فراز و فرود های زندگی با برکت شهید بیضایی؛ از کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام و شهادت است.

در بخشی از کتاب تو شهید نمی شوی درباره علاقه این شهید به روزنامه کیهان و مدیرمسئول آن، به نقل از برادر شهید بیضایی آمده است: اطلاعات سیاسی اش به روز و روزنامه خوان حرفه ای بود. هر روز روزنامه کیهان را می دید و خیلی خوب و با دقت می خواند. حتی نسخه عربی و انگلیسی کیهان را می خواند و به دوستان عراقی و لبنانی اش می داد. سال 86 فهمیدم که در جلسات هفتگی حسین شریعتمداری (مدیرمسئول روزنامه کیهان) می رود. محمودرضا بسیار علاقه مند به اطلاعات و سادگی آقای شریعتمداری بود. هر بار که به کتاب فروشی انتشارات کیهان می رفت با کلی تمجید از ایشان یاد می کرد.

شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی، 29 دی 1393 در سوریه منطقه قاسمیه در جنوب شرقی دمشق به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 785

به "کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم بیضایی به چاپ 18 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم بیضایی به چاپ 18 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید