کدام ایرلاین ها برترین سیستم تفریح را به مسافران ارائه می نمایند؟

به گزارش مجله افتخار، برترین سیستم تفریح هواپیما

در سال های ابتدایی مسافرت هوایی، سیستم تفریح داخل هواپیما بسیار محدود بود و شاید اهمیت زیادی نداشت. معمولا یک صفحه نمایش روبروی هر جایگاه قرار داشت و چند فیلم قدیمی، چند آهنگ غیرجذاب و یک هدفون ناراحت و بی کیفیت نهایت خدماتی بود که به مسافران ارائه می شد. اما امروزه سیستم تفریح هواپیما به یکی از نقاط قوت ایرلاین ها تبدیل شده است و هر شرکت هواپیمایی کوشش می نماید برترین و مدرن ترین خدمات را در این زمینه به مسافران خود ارائه کند. اینترنت وای فای رایگان، مجموعه ای بسیار متنوع از جدیدترین فیلم های روز جهان و امکان انتخاب از بین صدها و هزاران موزیک و ژانر مختلف، بازی های هیجان انگیز و … از جمله گزینه های پیش روی مسافران هستند. در این مطلب به معرفی ایرلاین هایی می پردازیم که برترین سیستم تفریح هواپیما را به مسافران خود عرضه می نمایند؛ بعضی از امکانات این ایرلاین ها باورنکردنی و شگفت انگیز هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

کدام ایرلاین ها برترین سیستم تفریح را به مسافران ارائه می نمایند؟

1- هواپیمایی امارات | Emirates

هواپیمایی امارات در سال های اخیر همواره جزء چند شرکت هواپیمایی برتر جهان بوده است. این ایرلاین اماراتی به وسیله وبسایت اسکای ترکس به عنوان برنده برترین سیستم تفریح هواپیما انتخاب شده است. سیستم تفریح این ایرلاین که Ice نامیده می گردد آنقدر مجذوب کنندهیت دارد که مطمئنا به هیچ وجه در طول پرواز حوصله تان سر نخواهد رفت. بیش از 2500 فیلم و برنامه تلویزیونی، موسیقی و بازی به زبان های مختلف در اختیار مسافران واقع شده است. این سیستم حتی برای افرادی که از نظر شنیداری و بینایی مشکل دارند هم تمهیداتی اندیشیده است. اینترنت وای فای رایگان در طول پرواز به مسافران ارائه می گردد و کیفیت و سرعت بسیار خوبی هم دارد. مسافران هر سلیقه ای که داشته باشند مطمئنا برنامه مجذوب کنندهو مورد علاقه شان را در گزینه های بی نهایت سیستم تفریح هواپیما امارات پیدا خواهند کرد.

2- قطر ایرویز | Qatar Airways

دومین ایرلاین برتر در زمینه سیستم تفریح هواپیما باز هم یک ایرلاین اماراتی و عربی است: قطر ایرویز! این ایرلاین در سال های اخیر در کنار امارات همواره به عنوان برترین ایرلاین های جهان شناخته شده اند و یکی از برترین سرویس ها را به مسافران خود ارائه می نمایند. سیستم تفریح Oryx One بیش از 3000 گزینه در اختیار مسافران قرار می دهد. جدیدترین فیلم های هالیوود، بالیوود، فیلم های عربی، اروپایی و …مستندهای مجذوب کننده، ژانرهای مختلف موزیک، مجموعه سخنرانی های تد تاک (Ted Talk)، مسابقات ورزشی، بازی و همینطور اینترنت وای فای به مسافران ارائه می گردد. سیستم تفریح هواپیما قطر ایرویز برترین و کامل ترین خدمات خود را در هواپیماهای ایرباس ای 380، ای 350 و ای 319 و همین طور بوئینگ 787 و بعضی از هواپیماهای ایرباس ای 320، ایرباس ای 321 و ای 330-200 ارائه می نماید.

3- سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines

هواپیمایی سنگاپور در فهرست برترین ایرلاین های جهان در رده دوم و در فهرست برترین سیستم تفریح هواپیما در رتبه سوم قرار می گیرد. سیستم تفریح KrisWorld این ایرلاین بیش از 1000 فیلم، برنامه تلویزیونی، موزیک و بازی را به مسافران خود ارائه می نماید و آن ها را به ویژه در پروازهای طولانی سرگرم می نماید. طیف متنوعی از برنامه ها وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی می نماید. سنگاپور ایرلاینز در هواپیماهای ایرباس ای 38-، ای 350 و بوئینگ 777-300 خود اینترنت وای فای را نیز در طول پرواز به مسافران ارائه می نماید.

4- ترکیش ایرلاینز | Turkish Airlines

هواپیمایی ترکیش نیز یکی از برترین ایرلاین های جهانست و کیفیت خدمات و به ویژه کیفیت بالای غذای هواپیمایش زبانزد خاص و عام است. این بار این ایرلاین توانسته در فهرست برترین سیستم تفریح هواپیما رتبه چهارم جهان را کسب کند. سیستم تفریح Planet در هواپیماهای ایرباس ای 330، ای 340، بوئینگ 777 و ای 321 به مسافران ارائه می گردد. تفریح های هیجان انگیز و بازی هایی مناسب هر سن و سال، فیلم های مختلف و روز جهان و سبک های مختلف موسیقی پاپ، راک و حتی موسیقی سنتی ترکی در طول پرواز مسافران را سرگرم می نمایند. سیستم تفریح هواپیما در این ایرلاین امکان ارتباطات اسمسی، ایمیلی و همینطور دریافت گزارش های هواشناسی و اخبار را هم در اختیار مسافران قرار می دهد. بخش اطلاعات این سیستم اطلاعات مفیدی در رابطه با ترکیش ایرلاینز، برنامه پروازها، مقاصد پروازی، فرودگاه ها و نقشه پرواز را به مسافران ارائه می نماید.

5- ویرجین آتلانتیک| Virgin Atlantic

در سال 1991 ویرجین آتلانتیک اولین ایرلاینی بود که تلویزیون و صفحه نمایش پشت جایگاه را در هواپیماهای خود تعبیه کرد. امروزه این ایرلاین انگلیسی در رده پنجم برترین سیستم تفریح هواپیما قرار می گیرد و طیف متنوعی از فیلم های هالیوودی و روز جهان، برنامه ها و مسابقات تلویزیونی، موسیقی و بازی را به مسافران ارائه می نماید. این سیستم کانال ها و برنامه هایی ویژه بچه ها نیز دارد که مطمئنا برای سرگرم کردن بچه ها در طول پروازهای طولانی بسیار مفید خواهند بود. ویرجین آتلانتیک در هواپیماهای ایرباس ای 330، ای 340، 747 و 787 خود اینترنت وای فای را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد.

6- لوفت هانزا | Lufthansa

ششمین ایرلاین در فهرست برترین سیستم تفریح هواپیما ایرلاین لوفت آلمانی لوفت هانزاست. این ایرلاین در طول پروازهایش بیش از 100 فیلم به هشت زبان زنده جهان، بیش از 200 برنامه و مسابقه تلویزیونی و طیف متنوعی از فیلم های روز جهان، کتاب های صوتی و موسیقی را به مسافران خود ارائه می نماید. در زمینه موزیک، بیش از 50 پلی فهرست در سبک ها و ژانرهای مختلف وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی می نمایند. بعلاوه بیش از 60 کتاب صوتی به زبان های آلمانی و انگلیسی نیز برای دوستداران کتاب و ادبیات فراهم شده است.لوفت هانزا در سرویس FlyNet خود امکان دسترسی به اینترنت وای فای را نیز به مسافران ارائه می نماید.

سایر ایرلاین ها

اگر بخواهیم فهرست برترین سیستم تفریح هواپیما را باز هم ادامه بدهیم به ترتیب باید به ایرلاین های زیر اشاره کنیم:

7- هواپیمایی کانتاس

8- هواپیمایی الاتحاد

9- دلتا ایرلاینز

10- هواپیمایی تای ایرویز

منبع: tripsavvy.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1978

به "کدام ایرلاین ها برترین سیستم تفریح را به مسافران ارائه می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایرلاین ها برترین سیستم تفریح را به مسافران ارائه می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید