کمرنگ کردن نهضت حسینی و شبهه افکنی از اهداف دشمنان است

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، علی حسن زاده عصر پنجشنبه در سومین همایش علمداران حسینی و آئین تجلیل از خادمان دینی استان اردبیل توضیح داد: نهضت حسینی پایانی ناپذیر بوده و مفاهیم استخراج شده از چنین نهضتی نشانگر راه و هویت ملت ایران اسلامی خواهد بود.

کمرنگ کردن نهضت حسینی و شبهه افکنی از اهداف دشمنان است

وی بر ضرورت توجه بیشتر به مباحث فرهنگی تاکید نمود و اضافه کرد: ایجاد شبهه در عزاداری های مذهبی با هدف سست کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم انجام پذیرفته تا شور و شعور حسینی را که زمینه ساز استمرار و حیات انقلاب است دچار خدشه کند.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل از برگزاری همایش علمداران حسینی با هدف زنده نگه داشتن بصیرت دینی و تجلیل از خادمین معرفتی این عرصه اطلاع داد و یادآور شد: توجه بیشتر به بصیرت افزایی عزاداران حسینی و عمق بخشی به مباحث دینی از جمله ضرورت های مراسمات دینی است.

حسن زاده با اشاره به اینکه تمامی خادمین حسینی شایسته تجلیل و تقدیر هستند، ادامه داد: یادآوری توجه به مفاهیم عزاداری در تمامی تکایا و هیئت های مذهبی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش بوده تا عزاداران شمر زمان را به خوبی شناخته و از بصیرت دینی و سیاسی لازم برخوردار شوند.

وی به دیگر برنامه های اجرایی قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل در حوزه های فرهنگی و عمرانی اشاره نمود و اضافه کرد: اجرای 20 طرح محرومیت زدایی در حواشی شهر و مناطق محروم استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و در این راستا برای مشارکت بیشتر از تمامی خادمین حسینی، اندیشمندان و علاقه مندان دعوت به همکاری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 140

به "کمرنگ کردن نهضت حسینی و شبهه افکنی از اهداف دشمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمرنگ کردن نهضت حسینی و شبهه افکنی از اهداف دشمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید