کوشنر حرفی درباره اذعان به شکست نزده است

به گزارش مجله افتخار، یکی از مشاور رئیس جمهوری فعلی آمریکا گفت، گزارش هایی درباره اینکه جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ از او خواسته باشد تا به شکست در انتخابات اذعان کند، صحت ندارد.

کوشنر حرفی درباره اذعان به شکست نزده است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز یکشنبه سی ان ان به نقل از دو منبع گزارش داد که جارد کوشنر درباره اذعان به شکست مقابل جو بایدن دموکرات با دونالد ترامپ صحبت نموده است، با این حال این شبکه خبری آمریکایی درباره واکنش ترامپ مطلبی بیان نکرد.

سی ان ان همچنین گزارش داد که ملانیا ترامپ از ترامپ خواسته تا شکست در انتخابات را بپذیرد، این در حالی است که پسران ترامپ از او خواسته اند تا پدرش به راهش ادامه دهد.

در همین رابطه جیسون میلر، مشاور ارشد ترامپ یکشنبه در پیامی توییتری نوشت: این مطلب صحت ندارد. با توجه به اینکه شرایط آرای الکترال در چندین ایالت تعیین نیست و تخلفات بسیاری انجام شده و عدم شفافیت وجود دارد، جارد کوشنر به دونالد ترامپ توصیه نموده تا تمام راه های حقوقی ممکن را برای تضمین صحت انتخابات پیگیری کند.

گرچه شمارش آرای انتخابات آمریکا همچنان ادامه دارد، اما آرای تعدادی از ایالت های سرنوشت ساز تعیین کرد که جو بایدن به تعداد رای لازم برای ریاست جمهوری دست یافته است و شماری از سران دنیا به او تبریک گفته اند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1252

به "کوشنر حرفی درباره اذعان به شکست نزده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشنر حرفی درباره اذعان به شکست نزده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید